E-mail terugvinden

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 22

E-mail terugvinden

hallo

sorry als dit hier niet thuishoort, maar ik wist niet welk ander onderwerp dit kon zijn.

ik ben een paar dagen geleden een meisje tegengekomen dat ik graag nog wel eens wil zien, maar die woont in nederland en ik in belgie, en ik heb geen gegevens van haar maar als ik haar een mail zou kunnen sturen zou ze mij wel herkennen. Dus nu is mijn vraag, is er een manier om een hotmail adres te kunne vinden zonder gegevens van haar.

David

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: E-mail terugvinden

Meer iets voor het café, denk ik.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.391

Re: E-mail terugvinden

Dus nu is mijn vraag, is er een manier om een hotmail adres te kunne vinden zonder gegevens van haar.
;) Je wil dus één van die 20 tot 150 milioen email (er zijn er met meer dan één + oude en vergeten, enz.) adressen vinden zonder gegevens?
Eric

Berichten: 2.746

Re: E-mail terugvinden

Ik geloof niet dat je echt niets over haar weet. Maar misschien zijn de dingen die je weet niet genoeg om haar terug te vinden.

Ken je haar naam niet?

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: E-mail terugvinden

Welke gegeven heb je wél? Voornaam, achternaam, adres, woonplaats,...? Als je helemaal niets weet, dan wordt het vrij lastig.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Berichten: 166

Re: E-mail terugvinden

Haha, dit vind ik wel grappig. Je weet alleen dat het een meisje uit Nederland is en met die info wil je haar e-mail adres krijgen van ons? ;)

Misschien dat je haar via Hyves of zo'n ander social network kan vinden. Als je haar bent tegengekomen op een bepaalde vakantielocatie is ze misschien lid van die Hyve. Dan ga je alle mensen die lid zijn van die Hyve langs en ga je kijken of je haar gezicht herkent.

Maar had gewoon ff gevraagd "hoe heet je?" :')
Op 2 oktober 2005 schreef Quyxz het volgende:

Hartstikke bedankt dat je me wilde helpen! Maar ik was ff dom en dacht niet aan Wikipedia.

Reageer