"gaatjes in onderrug"

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 1

"gaatjes in onderrug"

Ik heb een vraag waar ik al een tijdje het antwoord op zoek. Wat zijn die 2 "gaatjes" (holtes) in je onderrug? Ik heb ze en ik weet dat nog mensen ze hebben, maar niet iedereen. Ik denk ook niet dat mannen ze hebben.

Het is puur uit interesse, maar weet iemand wat ze zijn?

Bedankt! Evelien

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.547

Re: "gaatjes in onderrug"

Hopelijk geen gaatjes, toch? Beide kuiltjes in je rug zijn te danken aan een kort ligament (bindweefselvezel) dat de huid verbindt met een bepaald punt van het bekken. Dat ligament zal iedereen wel hebben, maar zichtbare kuiltjes in de huid zijn bijzonder. [wiki=en]Dimples of Venus[/wiki]

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: "gaatjes in onderrug"

gament zal iedereen wel hebben, maar zichtbare kuiltjes in de huid zijn bijzonder. [wiki=en]Dimples of Venus[/wiki]


Ik heb reeds veel naakte vrouwen gezien (zowel privé als patienten) en ben echt héél vaak deze kuiltjes

tegengekomen, dus ik kijk een beetje op van die uitspraak.
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.547

Re: "gaatjes in onderrug"

anusthesist schreef:Ik heb reeds veel naakte vrouwen gezien (zowel privé als patienten) en ben echt héél vaak deze kuiltjes

tegengekomen, dus ik kijk een beetje op van die uitspraak.
Wikipedia -mijn bron- zegt "The dimples are ... rare overall", maar toegegeven, die opmerking is er later ingerommeld door een anonieme gast. Hopelijk gaat degene met meer kennis en ervaring die wiki even verbeteren.

Reageer