Gefeliciteerd, Miels!

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Gefeliciteerd, Miels!

Onze geëerde beheerder heeft 10.000 posts onder zijn naam. Dat betekent dat hij de club van de Ridders in de Orde der Berichtenplaatsers mag vervoegen.

Tijd voor een rondje felicitaties en een speech!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Gefeliciteerd, Miels!

Welkom aan de ronde tafel Miels! ;)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Gefeliciteerd, Miels!

Speech: Beste Miels, je hebt je de afgelopen jaren ingezet voor dit forum en er alles aan gedaan om er een invulling aan te geven, vanuit een bepaald idealisme en een bepaalde gedrevenheid die je tot eer strekt. Daarmee schaar je je bij de groep vrijwilligers binnen het team (dat jij vanuit een bepaalde positie ook nog eens je eigen team zou mogen noemen) die eenzelfde gedrevenheid en liefde voor dit forum hebben getoond. Van harte gefeliciteerd met je ridderschap en we hopen dat je dit nog lang vol kunt houden. Zowel voor het behalen van de nobele doelstellingen van dit forum, maar ook vanwege de voorbeeldfunctie die je geeft. Waarmee ik uiteraard niet zeg dat degenen die niet het ridderschap hebben behaald niet dergelijke lovende woorden zouden verdienen. Maar een milestone blijft een milestone en dient gevierd te worden.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Re: Gefeliciteerd, Miels!

Tijd voor een rondje felicitaties en een speech!


Voordat hier iedere moderator zijn zegje gaat doen val ik er even tussendoor.

Het wordt tijd voor een tractatie.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Gefeliciteerd, Miels!

Yeuj traktatie en super gefeliciteerd Miels.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.361

Re: Gefeliciteerd, Miels!

Ook van mij van harte proficiat Miels! Een hele prestatie om zoveel te kunnen posten en toch nergens onzin te verkondigen. Mijn complimenten ;)
Contra principia negantem disputari non potest.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: Gefeliciteerd, Miels!

Congrats, mate!
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Gebruikersavatar
Berichten: 1.409

Re: Gefeliciteerd, Miels!

Op uw gezondheid!
Its supercalifragilisticexpialidocious!

Berichten: 2.746

Re: Gefeliciteerd, Miels!

proficiat Miels, niet per se voor het aantal posts, maar vooral voor het vele werk die je hier de voorbije jaren al hebt in gestoken!

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Gefeliciteerd, Miels!

Gefeliciteerd!
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 579

Re: Gefeliciteerd, Miels!

najaaaaa vergeten jullie helemaal het 10.000e bericht in te lijsten... tsk

Ik heb even teruggeteld nu het nog te doen is.
Het volgende staat op ons "To Do" lijstje:

Als je klikt op "Zoeken" opent er een invulvak met daaronder een link "Meer opties".

De bedoeling is dat als je iets in het invulvak zet er via Google wordt gezocht (wat je nu nog via "Meer opties" moet doen).

De link "Meer opties" blijft bestaan, en blijft ook linken naar de huidige pagina.

Kortom: Google wordt "default" de rest blijft als optie toegankelijk.
spannund... hahahaha

=D> felies hoor Miels
Bonum vinum laetificat cor hominis

Gebruikersavatar
Berichten: 419

Re: Gefeliciteerd, Miels!

Je zit er een post naast, dat was post nr. 10.001 van Miels, de echte is deze:
Miels schreef:Je hebt een goed punt, ook met betrekking tot de kwaliteit van het onderzoek: door de oproep in een bepaald forum te plaatsen wordt ook al een beperking in de respondenten gecreëerd (en dan bedoel ik niet eens in aantal).

Voor zover ik inzicht heb ik het aantal enquêtes waarvoor wordt opgeroepen lijkt een apart (sub)forum mij echter overdreven. Wanneer men behoefte heeft aan een diverse doelgroep kan een enquete wellicht het best in het cafe geplaatst worden.
Deze is echter gemaakt op 8 juni, een tijdje geleden dus, waardoor het mij verbaast dat het iemand nu pas opvalt, vooral ook wegens het topic dat er hier bestond m.b.t. het 20.000ste lid van WSF, daarin stond de vraag wat eerder kwam: Miels 10.000ste post, of het 20.000ste lid van WSF, het zou me verbazen als niemand toen heeft uitgezocht hoeveel posts Miels toen had. Hij maakte vandaag overigens wel zijn 10.004ste post, daardoor is het ypsilon vandaag waarschijnlijk opgevallen.

Groet,

Korot
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showforum=59

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Gefeliciteerd, Miels!

Dank voor de felicitaties en lovende woorden! Dat ik de 10.000 heb gehaald is natuurlijk te danken aan de populariteit die Wetenschapsforum inmiddels geniet. Met jezelf zoveel berichten uitwisselen is toch beduidend minder interessant. Hoe dan ook: ik ben erg blij dat ik zoveel berichten temidden van zoveel gebruikers heb mogen posten!

Toch kan ik het niet laten om even in te gaan om de mensen die terugtellen naar wat dan precies mijn 10.000e bericht is geweest.

"In den beginne" (van Wetenschapsforum), las ik alles wat werd gepost. En je kunt je wel indenken dat als je alles leest je ook vaak reageert. Ondertussen ging ik mij afvragen waarom ik bij sommige posts een negatief gevoel had. Het antwoord op die vraag werd vaak in een regel gegoten, wat uiteindelijk heeft geresulteerd in onze huidige regelset.

Toen alles teveel werd om te lezen, in de gaten te houden en waar nodig bij te sturen (of gewoon te beantwoorden) werd de eerste moderator aangesteld. En daarna volgden er meer. Om jullie even een kijkje achter de schermen te geven: dat was het moment om ook echt een "achter de schermen" te creëren (ofwel: er zijn fora die alleen te zien zijn door crewleden).

Inmiddels zijn er zo'n 30 mensen actief binnen onze crew, wordt er aan veel zaken gewerkt en moeten er nog meer zaken besproken en besloten worden. Tegenwoordig zie je mij dus nog maar weinig voor de schermen. Zodoende vindt tegenwoordig het overgrote deel van mijn posts plaats in de "duistere spelonken" van het crewgedeelte van WSF.

En zie daar de verklaring voor het feit dat het pas nu mensen opvalt en mijn "laatste" openbare berichten van geruime tijd geleden dateren. Ik heb de afgelopen tijd veel meer gepost, maar niet op locaties waar de gemiddelde gebruiker van Wetenschapsforum toegang toe heeft.

Dat mysterie ontrafeld hebbende hoop ik dat iedereen weer goed kan slapen ;) .

Verder heb ik nog een toegift:
GiantCake.jpg
GiantCake.jpg (56.83 KiB) 626 keer bekeken
Met zelfs "10K" in het vlaggetje. Aan alles is gedacht, toch? Ik hoop wel dat dit genoeg taart is voor iedereen! =D>
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.391

Re: Gefeliciteerd, Miels!

Proficiat

Afbeelding
Eric

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Gefeliciteerd, Miels!

Tja, je kunt ook niet even op vakantie gaan of ze sluipen je ridderkasteel binnen... ;) =D>
mijlpaal.png
mijlpaal.png (117.92 KiB) 618 keer bekeken
Hoe dan ook, dank voor het (mede)oprichten van dit forum, en gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal. :P
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer