Springen naar inhoud

Kalkoenenbloed

• Log in om te kunnen reageren

dr morkous

dr morkous

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 16 augustus 2009 - 17:50

beste mensen,
ik heb het bloed van kalkoenen veer onderzocht en gezien dat er "brokstukken" in zitten. heeft hier iemand een verklaaring voor ?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

317070

317070

• >5k berichten
  • 5567 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 16 augustus 2009 - 18:16

beste mensen,
ik heb het bloed van kalkoenen veer onderzocht en gezien dat er "brokstukken" in zitten. heeft hier iemand een verklaaring voor ?

Sorry, maar als ervaringsdeskundige (en dus geen bioloog) dacht ik dat er geen bloed in de veren van een kalkoen zat? ;)
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet
And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign
-Alanis Morisette-

Lupus

Lupus

• >100 berichten
  • 128 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 augustus 2009 - 18:21

Waarschijnlijk zijn er stukjes weefsel van de veerfollikel meegekomen. Dat is levend weefsel met bloedcirculatie. Bloed verkregen door het kapottrekken van weefsel, wat je eigenlijk doet bij het plukken van een veer, is niet zuiver bloed maar er komen stukjes weefsel mee en mogelijk ook bezoedeling van het huidoppervlak.
Deel liever je eigen gedachten om zo je dwaasheid te tonen, dan iemand te citeren om zo wijzer te lijken.

scorchingthevortex

scorchingthevortex

• >250 berichten
  • 347 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 augustus 2009 - 22:30

Afhankelijk van hoe oud die veer is kan het ook zijn dat het bloed is gaan stollen, dat zou ook klompjes kunnen opleveren.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures