Iets met draagbare telefoon

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Berichten: 26

Iets met draagbare telefoon

Hey.

We hebben hier 2 draagbare telefoons thuis.

Soms komt er oproep op te staan en licht het schermpje op, maar er is geen geluid.

Ik heb nog niet opgenomen bij dit verschijnsel, dus ik weet niet of er echt gebeld wordt.

Weet iemand waardoor dat komt?

Gebruikersavatar
Berichten: 182

Re: Iets met draagbare telefoon

Veel weet ik er niet van, maar ik denk dat de 'soms' hier het sleutelwoord is.

Soms duidt aan dat het in bepaalde gevallen gebeurt, maar in andere gevallen juist niet. Dit kan willekeurig zijn, maar het kan ook zijn dat er sprake is van een patroon.

Probeer te ontdekken waar de 'soms' (ofwel variatie) vandaan komt: in welke situaties blijft het geluid uit en wanneer functioneren de telefoons naar behoren? Wellicht dat je dan de doorslaggevende factor kan vinden.

Verder natuurlijk klantenservice raadplegen, want een telefoon die je niet hoort moet maar toevallig in je buurt liggen en het scherm moet voldoende oplichten om op te vallen. Daarmee heeft de telefoon alle functionaliteit verloren. Bedoel, het ding is wel draadloos maar dat wil nog niet zeggen dat je 'm continu naast je wil hebben om maar geen oproep te missen.
I'm anemic when I'm happy. I loose my way everyday. My memories of time are empty - ML

Berichten: 26

Re: Iets met draagbare telefoon

Als je van een patroon spreekt: het gebeurt vooral 's avonds laat en 's morgens heel vroeg (rond 6u50).

Op andere tijdstippen bellen de telefoons gewoon.

Zou het kunnen dat ze met elkaar communiceren voor de tijd op de telefoon in te stellen of zoiets?

Reageer