Je eigen boek

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 136

Je eigen boek

Ik weet niet echt of het gepast is maar ik heb een vraag voor jullie mede-forumers.

Ik zou graag iemand een boek cadeau doen als verjaardagscadeau, maar geen gewoon boek maar wel een boek dat zelf geschreven is (dus een soort van verhaal over de persoon) maar het moet wel echt op een boek lijken.

Nu is het probleem dat ik nergens iets vind waar ik dit BETAALBAAR kan laten doen, mijn nonkel en tante hebben mij zo ooit ook een boek gegeven maar dit was in Madrid gemaakt (ook weer die kwestie, betaalbaar ;) ).

Nu vroeg ik mij af of jullie soms toch iets weten hoe en waar ik dit kan laten doen (liefst online en dan laten verzenden of dergelijke) waarbij de prijs niet hoger dan 50 euro is. Ik gok dat het boek in totaal zeker niet meer dan 50 bladzijden zal zijn, waarschijnlijk iets van een dertigtal.

Bij voorbaat bedankt en moest het ongepast zijn, mag dit topic uiteraard geclosed worden

Berichten: 2.746

Re: Je eigen boek

In een copycenter kan je boeken laten inbinden.

Berichten: 136

Re: Je eigen boek

In een copycenter kan je boeken laten inbinden.


Wat moet ik dan binnenbrengen, gewoon de tekst en de cover die ik wil ? (al is dit misschien bij elk copycenter anders)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.409

Re: Je eigen boek

Dat heet een biografie.

Je kunt boeken laten inlijmen of inbinden. Je kunt de kaft zelf maken en gewoon de kaft met je geschreven deel afgeven in het copycenter. Dat kost meestal niet meer dan 3€ (waarschijnlijk op sommige plaatsen iets goedkoper).
Its supercalifragilisticexpialidocious!

Berichten: 2.746

Re: Je eigen boek

Wat moet ik dan binnenbrengen, gewoon de tekst en de cover die ik wil ? (al is dit misschien bij elk copycenter anders)
Je kan de tekst daar afdrukken of op voorhand. Je kan er extra bladen aan toevoegen, een plastieken kaft (copycenter zelf), ...

Maar een mooi hardcover boek, weet ik zo niet.

Berichten: 136

Re: Je eigen boek

stoker schreef:Je kan de tekst daar afdrukken of op voorhand. Je kan er extra bladen aan toevoegen, een plastieken kaft (copycenter zelf), ...

Maar een mooi hardcover boek, weet ik zo niet.
Nja de bedoeling zou toch moeten zijn dat het toch een echt boek lijkt, al zijn er natuurlijk vele soorten covers die ermee door kunnen gaan.

Ik zal binnenkort eens een copycenter in de buurt binnengaan en zien of ze me daar kunnen verder helpen.

Alvast bedankt voor jullie hulp ! ;)

Reageer