Springen naar inhoud

Probleem met nieuwe berichten

• Log in om te kunnen reageren

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 08 september 2009 - 17:50

Ik heb de gewoonte om steeds wanneer ik het forum bezoek de berichten sinds mijn laatste bezoek te bekijken via "Nieuwe berichten", rechts van "Instellingen". Op de een of andere manier werkt die knop nu ineens niet meer. Wanneer ik erop klik, krijg ik de hele tijd het volgende bericht:

foutmelding__6_.png

Ik heb al opnieuw ingelogd en cookies verwijderd, maar niets werkt. Iemand een idee wat hier aan de hand is?

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 08 september 2009 - 18:02

EDIT: Even mysterieus als het gekomen is, is het probleem weer verdwenen. Computers, ik zal ze nooit doorgronden...

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Phys

Phys

• >5k berichten
  • 7556 berichten
  • VIP

Geplaatst op 08 september 2009 - 18:05

Je krijgt dat bericht altijd als er geen nieuwe berichten zijn, bijv. nadat je hebt geklikt op 'markeer berichten als gelezen' en direct opnieuw de nieuwe berichten opvraagt.
Never express yourself more clearly than you think.
- Niels Bohr -

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 08 september 2009 - 18:13

Weet ik, maar dat had ik zeker niet gedaan.

de arie

de arie

• >25 berichten
  • 31 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 10 september 2009 - 12:14

kijk even of je een spyware-applicatie hebt draaien. die reageren soms op aantal 'inbraken' (lees links) na opstarten

de beste manier is opnieuw op te starten of je spyware-applicatie te stoppen (r.o. in je werkbalk)
the more I learn the less I know

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures