Springen naar inhoud

computerprobleempje excel

• Log in om te kunnen reageren

• Gast

Geplaatst op 05 juli 2005 - 00:12

Bij het openen van excel moet ik voortdurend 20 bestanden met de foutmelding : 'bestandsindeling ongeldig' wegklikken. Het merendeel van die bestanden is geen excel betand en is ook niet zo opgeslagen. Weet iemand wat aan de hand is en wat ik eraan kan doen?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Antoon

Antoon

• >1k berichten
  • 1750 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 05 juli 2005 - 18:54

bij gebrek aan een betere oplossing:
heb ik hier een algemene voor de meeste van je sorfware problemen.

Zet je belangrijke mappen op een ander medium dan je harde schijf(of maar een partitie)
en formateer je hardeschijf

Rogier

Rogier

• >5k berichten
  • 5679 berichten
  • VIP

Geplaatst op 05 juli 2005 - 19:08

Hoe start je Excell op, met een shortcut in je startmenu of op de desktop? Wordt daar op de command line soms een lijst bestanden meegegeven waardoor excell die meteen probeert te openen?

Zoek anders eens in je registry (start->run->regedit) op zo'n bestandsnaam, als je die in een lijstje tegenkomt dat ergens onder instellingen van Excell valt, kun je hem misschien weg halen.

Let op :shock: klooi niet met je registry als je niet weet wat je doet, want je kunt je windows er onbruikbaar mee maken.
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

• Gast

Geplaatst op 05 juli 2005 - 22:16

Ik start inderdaad op met shortcut op desktop. Ga met jullie tips waarvoor dank aan de slag! Als het niet lukt meld ik mij weer.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures