[biochemie] informatie over gluten voor eindwerk.

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 6

[biochemie] informatie over gluten voor eindwerk.

Hallo,

Ik ben Balam en op dit moment zit ik mijn laatste jaar van mijn middelbaar.

Ik studdeer techniek wetenschapen en moet verplicht een eindwerk maken.

Als onderwerp hebben we glüten gekregen. Over dit onderwerp hebben we redelijk wat informatie nodig.

Maar we moeten er ook een labo proef rond doen. Daarom ben ik nog altijd opzoek naar mensen die meervan dit

onderwerp afweten of mij alleszins al kunnen verder helpen(zeker wat betreft de labo proef)

Alvast bedankt

Balam

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: [biochemie] informatie over gluten voor eindwerk.

Dag Balam, welkom :eusa_whistle: op het forum Huiswerk en Practica.

Jij wilt vlot hulp. Dat is alleen goed mogelijk als je daar zelf wat voor doet.

Naast de algemene regels van dit forum hebben we voor dit huiswerkforum een paar speciale regels en tips.

Die vind je in de huiswerkbijsluiter

In die huiswerkbijsluiter staat bijvoorbeeld:

Quote<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="1" class="bbc">[td] VAKGEBIED-TAGS

Plaats het vakgebied waarop je vraag betrekking heeft tussen rechte haken in de titel.

bijv: [biologie] of [frans]. Zo blijft dit huiswerkforum overzichtelijk.


[/td]</table>
Hebben we even voor je gedaan. Denk je er de volgende keer zélf aan??

[/color]
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 711

Re: [biochemie] informatie over gluten voor eindwerk.

Als onderwerp hebben we glüten gekregen. Over dit onderwerp hebben we redelijk wat informatie nodig.
Wat voor informatie wil je precies hebben? (Ik neem aan dat Wikipedia niet genoeg info levert?)
Balam schreef:Maar we moeten er ook een labo proef rond doen. Daarom ben ik nog altijd opzoek naar mensen die meervan dit

onderwerp afweten of mij alleszins al kunnen verder helpen(zeker wat betreft de labo proef)
Kan je wat meer vertellen over je proefje?

- Wat voor proef ga je doen?

- Welke chemicaliën ga je gebruiken?

- Wat is het doel van je experiment?

Enz.

Berichten: 6

Re: [biochemie] informatie over gluten voor eindwerk.

JohnB schreef:Wat voor informatie wil je precies hebben? (Ik neem aan dat Wikipedia niet genoeg info levert?)

jah, idd. Wat informatie betreft is alles welkom over natuurlijk gluten. Bv,"wat zijn gluten(natuurlijk heel gedetailleerd)","wat veroorzaken ze bij mensen die er allergisch voor zijn", "welke reactie vindt hier plaats"...

Mischien snap je hier al een beetje wat ik bedoel.

Kan je wat meer vertellen over je proefje?

- Wat voor proef ga je doen?

- Welke chemicaliën ga je gebruiken?

- Wat is het doel van je experiment?

Enz.
Wat de proef betreft ben ik nog altijd op zoek. Het enige wat we weten is dat het over gluten moet gaan. Dat het ongeveer 4u moet duren. En dat we er meetresultaten en een besluit moeten uithalen. Ik denk dat we wel een redelijk aanbod aan chemicaliën hebben.

Bedankt al om te antwoorden

Gr. Balam

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: [biochemie] informatie over gluten voor eindwerk.

Daar kunnen we dus helemaal niks mee. Je zal toch wel iets graag willen weten over gluten waar een experiment over te doen is? Het meest simpele en makkelijke wat te verzinnen is, 'is glutenvrij echt glutenvrij?'

Bedenk eerst ruwweg in welke richting je je proefje gaat doen, 'het moet over gluten gaan' is te ruwweg. Als je enigsinds weet waar het over moet gaan kan je rustig weer een berichtje posten, nu zal niemand waarschijnlijk reageren omdat niemand weet wat ze hier mee aanmoeten.
"Meep meep meep." Beaker

Reageer