Tijdschrift gezocht

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 112

Tijdschrift gezocht

Hallo,

Ik ben momenteel geabonneerd op NW&T, EOS en Scientific American. EOS lees ik amper eigenlijk, NW&T een beetje maar Scientific American het meest. Nu zoek ik eigenlijk één tijdschrift waar ik mij op kan abboneren dat eigenlijk heeft wat ik wil: nieuws over wiskunde en fysica. De andere tijdschriften hebben ook artikels over chemie, psycholgie, ... die ook zeker interessant kunnen zijn, maar waar ik toch niet evenveel zin in heb om tijd aan te besteden. Heeft iemand misschien een leuk abonnement dat hij kan aanraden? Het mag gerust Engels zijn -- misschien zelfs bij voorkeur Engels, omdat het dan meer up-to-date en globaler (vele wetenschappers kunnen in hun eigen taal schrijven) is, en het zou kunnen helpen met mijn Engels ook te onderhouden.

NB: als het moeilijk is een tijdschrift te vinden dat het evenveel over wiskunde als fysica heeft, dan gaat mijn voorkeur uit naar fysica-related (dit begin ik maandag ook te studeren aan de universiteit).

Dank :eusa_whistle:

Gebruikersavatar
Berichten: 111

Re: Tijdschrift gezocht

ik ben ook al een tijdje opzoek naar zo een tijdschrift, maar heb ook nog niks gevonden.

Zelf koop ik regelmatig het tijdschrift wetenschap in beeld. In dit tijdschrift komen verschillen vakgebieden aan te pas.

Reageer