Springen naar inhoud

Plaatsen van windows na een nieuwe harddisk

• Log in om te kunnen reageren

benb

benb

• >250 berichten
  • 926 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 22 september 2009 - 22:07

Kan een herstel schijf gebruikt worden om windows te herplaatsen nadat er een nieuwe harddisk is geplaatst ?
nothing will change without a rebel

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Barry86

Barry86

• >25 berichten
  • 37 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 september 2009 - 07:20

Nee, je hebt hier echt een volledige versie van Windows XP voor nodig. Tenzij er een image van windows op jou herstel cd staat, maar dat zal dan zijn aangegeven in het menu van de cd.

benb

benb

• >250 berichten
  • 926 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 23 september 2009 - 09:22

Ik heb even mijn packard bell handleiding gepakt, daar staat een afbeelding van het hoofdmenu,

standard system restore...met deze optie kunt u de oorspronkelijke fabrieksinstellingen op uw computer herstellen

advanced options...kies de geavanceerde opties als u alleen windows opnieuw wilt installeren

tools ... het menu hulpprogrammaīs biedt ook toegang tot ms dos hulpprogrammaīs voor de harde schijf

cancel to return in dos...hiermee sluit u het herstelprogramma en keert terug naar de dos modus, de dos modus is alleen bestemd voor gebruik door technici. start uw computer opnieuw op door de aan uit knop in te drukken

kun je hier iets mee ?
nothing will change without a rebel

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 september 2009 - 12:34

Probeer het gewoon? Maar volgens mij gaat het niet werken, meestal staat de herstelsoftware op de harde schijf als verborgen partitie.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures