Plaatsen van windows na een nieuwe harddisk

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 926

Plaatsen van windows na een nieuwe harddisk

Kan een herstel schijf gebruikt worden om windows te herplaatsen nadat er een nieuwe harddisk is geplaatst ?
nothing will change without a rebel

Berichten: 37

Re: Plaatsen van windows na een nieuwe harddisk

Nee, je hebt hier echt een volledige versie van Windows XP voor nodig. Tenzij er een image van windows op jou herstel cd staat, maar dat zal dan zijn aangegeven in het menu van de cd.

Gebruikersavatar
Berichten: 926

Re: Plaatsen van windows na een nieuwe harddisk

Ik heb even mijn packard bell handleiding gepakt, daar staat een afbeelding van het hoofdmenu,

standard system restore...met deze optie kunt u de oorspronkelijke fabrieksinstellingen op uw computer herstellen

advanced options...kies de geavanceerde opties als u alleen windows opnieuw wilt installeren

tools ... het menu hulpprogramma´s biedt ook toegang tot ms dos hulpprogramma´s voor de harde schijf

cancel to return in dos...hiermee sluit u het herstelprogramma en keert terug naar de dos modus, de dos modus is alleen bestemd voor gebruik door technici. start uw computer opnieuw op door de aan uit knop in te drukken

kun je hier iets mee ?
nothing will change without a rebel

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Plaatsen van windows na een nieuwe harddisk

Probeer het gewoon? Maar volgens mij gaat het niet werken, meestal staat de herstelsoftware op de harde schijf als verborgen partitie.

Reageer