Pws aerogel

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 1

Pws aerogel

Hallo,

Ik zou graag mijn profielwerkstuk over Aerogel willen houden. Ik zit nog in het beginfase van het maken van een profielwerkstuk, dus ik kan nog altijd van onderwerp veranderen. Nu heb ik absoluut geen idee voor een goede hoofdvraag over dit onderwerp. Weet iemand misschien een goede hoofdvraag of kan me in de goede richting helpen?

Alvast bedankt,

Toto

Gebruikersavatar
Berichten: 711

Re: Pws aerogel

T_Lee schreef:Hallo,

Ik zou graag mijn profielwerkstuk over Aerogel willen houden. [...] Nu heb ik absoluut geen idee voor een goede hoofdvraag over dit onderwerp.
Waarom heb je voor het onderwerp Aerogel gekozen als je daar geen goede hoofdvraag voor kunt bedenken? (Met andere woorden: je weet niet wat je erover wilt te weten komen). Kun je niet beter een onderwerp kiezen waar je écht iets over wilt weten? (En ook zelf weet wat je daarover wilt weten!)

Als je het toch per se over Aerogel wilt doen kun je meten aan de isolatie o.i.d.

"Aerogel is een erg goede isolator. Op dit moment wordt Aerogel vooral toegepast in de ruimtevaart waar het een welkome isolator is om de elektronica in ruimtesondes tegen lage temperaturen te beschermen." (http://nl.wikipedia.org/wiki/Aerogel)

Je kunt ook mailen naar bijv. Delft Chem Tech of ze je daar wat meer info kunnen verschaffen en wellicht mag je daar je metingen ook uitvoeren. Contact Delft Chem Tech: klik hier.

Reageer