[Folding]Cpu percentage nooit boven 70%

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Berichten: 2.504

[Folding]Cpu percentage nooit boven 70%

Ik krijg m'n CPU gebruik nooit boven de 70%

Bij configuratie staat zo'n schuifbar, en ik neem aan dat links 0% is en rechts 100%, maar er staan dus geen nummers bij...

Niet dat ik m'n CPU constant aan 100% wil laten draaien, maar het is best verwarrend.
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: [Folding]Cpu percentage nooit boven 70%

Dit is folding@home neem ik aan?

Berichten: 422

Re: [Folding]Cpu percentage nooit boven 70%

Dit is waarschijnlijk gewoon omdat je momenteel slechts 1 core gebruikt voor folding. (50% folding + 20% rest)

Laat die schuifbar op 100% staan, zo gebruikt hij tenminste een volledige core.

Het is niet zo moeilijk om er gewoon nog een cpu-client bij te gooien, maar dit zou er wel kunnen voor zorgen dat je pc wat traag begint te lopen. Je zou natuurlijk kunnen proberen om die schuifbar voor de tweede client op pakweg 50% van je core te zetten. Aan jou om uit te maken of je het de moeite waard acht.

Het enige wat je dan moet doen is de folding-exe van in je foldingmap kopiëren naar een andere map (bvb CPU 2 ofzo), deze uitvoeren en de stappen volgen. Machine-id moet verschillend zijn van de eerste client (of eventuele andere clients), de rest is analoog aan de installatie van de eerste client. :eusa_whistle:
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270

Reageer