Springen naar inhoud

een lagere water raket

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

erik998

erik998

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 08 juli 2005 - 22:06

ik heb geprobeert om 2 flessen aan mekaar temaken maar dat lukt niet ze leken ik heb toen even gekeken op internet en gebrobeert en geken maar iederen zegt dit of dat zou je hier onder even welke jij gebruikt of michien doe jij het anders vriendlijke groet erik :wink:

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

mo≤

mo≤

• >250 berichten
  • 436 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 juli 2005 - 23:03

ga eerst leren typen aub.

Math

Math

• >1k berichten
  • 1460 berichten
  • VIP

Geplaatst op 09 juli 2005 - 09:54

ga eerst leren typen aub.

Dit soort gedrag wordt niet getolereerd mo2!
Ik kan evengoed links van jou hier neerzetten om het tegendeel te bewijzen dat jij ook niet altijd volledig correct je tekst neerzet. Niemand doet dat altijd foutloos.

Als je geen bijdrage aan de discussie / thread kunt leveren op een fatsoenlijke manier, dan gelieve helemaal niets te posten!
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

Math

Math

• >1k berichten
  • 1460 berichten
  • VIP

Geplaatst op 09 juli 2005 - 10:02

ik heb geprobeert om 2 flessen aan mekaar temaken maar dat lukt niet ze leken ik heb toen even gekeken op internet en gebrobeert en geken maar iederen zegt dit of dat zou je hier onder even welke jij gebruikt of michien doe jij het anders vriendlijke groet erik :wink:

Een topic over water raket is al gaande in een ander forum: http://www.wetenscha...showtopic=11520
Gelieve daar verder te gaan. -slotje-
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures