Criminologie

Reageer
Berichten: 16

Criminologie

Hej! Graag had ik wat hulp gekregen bij het kiezen van een goede studierichting..

Momenteel zit ik in m'n laatste jaar humaniora, en ik doe wetenschappen-wiskunde met 8 u wiskunde. Onlangs kregen we een foldertje met de bestaande studierichtingen, en criminologie stond erbij. Er stond ook bij dat een 6 of 8 u wiskunde pakket erg handig kan zijn voor deze richting.

Nu ben ik wat gaan zoeken op het internet, maar alles dat ik over criminologie vind is meer naar de psy en soc kant op. Dus niets met wiskunde, noch met wetenschappen.

Criminologie lijkt me superinteressant, maar ik wil wel nog iets kunnen doen met m'n wetenschappen en wiskunde. Te veel psychologie zie ik ook niet zitten. Is er geen middenweg? Welke richting is dat dan?

Alvast bedankt :eusa_whistle:

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Criminologie

De beste tip die ik je kan geven is om eens met de decaan/studiebegeleider van de opleiding criminologie te gaan praten. Deze persoon zou ook op de hoogte moeten zijn van eventuele andere opleidingen die misschien beter aan je wensen voldoen. Schrijf van tevoren de vragen die je aan de decaan.studiebegeleider wil stellen op en neem ze mee. Zodoende kan je gericht vragen stellen en haal je maximaal rendement uit jullie tijd.
"Meep meep meep." Beaker

Reageer