Hulp bij you tube kanaal.

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 224

Hulp bij you tube kanaal.

Hallo mensen,

ja het is alweer een tjd geleden dat ik op het forum aanwezig was, dus laten we vandaag weer eens beginnen.

ik zit met een probleem, ik heb me aangemeld op You Tube, en heb een eigen kanaal geopend. ben er gewoon wat op aan het oefenen, gewoon voor later. nu is het zo dat ik afgelopen week wat filmpjes heb geupload en ook sommige sites als links heb toegevoegd aan mijn youtube favorieten. nu heb ik die weer verwijderd, maar als ik ga naar '' mijn kanaal'' van pangeaman, dan zie ik dat er nog 4 filmpjes in mijn favorieten staan, maar hij geeft aan 1. mijn enigste video die ik heb geupload, is ' bot gevangen ' , gaat over een 'gestoorde' hond.Deze moet officieel blijven staan in mijn kanaal. als je die titel invoert dan kom je uiteindelijk bij mijn kanaal uit.

wat is mijn vraag?

als mijn favorieten in principe leeg is, waatrom zie ik dan nog 4 filmpjes,en waarom geeft You tube dan Favorieten ( 1) aan?

wil een beetje orde krijgen maar kan niets verwijderen omdat het schijnbaar is verwijderd , maar het staat er toch in.

vreemd. wie help me hierbij?

gr Pangeaman.
''Niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten''.

Reageer