Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 352

Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet

Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet

04 juli 2005, 17:00:51

MOSKOU (ANP) - Een Russische astrologe eist een schadevergoeding van de NASA omdat het Amerikaanse ruimtevaartagentschap maandag de komeet Tempel 1 heeft vernield. Volgens de sterrenwichelaarster is haar horoscoop daardoor verstoord en heeft de NASA haar 'spirituele rechten' geschonden.

De sonde Deep Impact vuurde afgelopen weekeinde een projectiel ter grootte van een koelkast af. Dat botste maandagochtend tegen de komeet. Volgens astrologe Marina Bai is nu de baan van de komeet veranderd en kan zij haar werk niet meer naar behoren doen. Ze wil 300 miljoen dollar van de NASA.

Bai probeerde eerder het NASA-experiment tegen te houden. De rechtbank wilde de zaak uiteindelijk laten voorkomen, maar toen was het al te laat om Tempel 1 te 'redden'. Volgens haar advocaat berust Mai's zaak tegen de NASA op een ,,solide juridische grond''.

Bron
Volgens mij kan die astrologe niks tegen NASA beginnen omdat ze niet het recht heeft om een komeet te claimen, maar toch zegt de advocaat dat de zaak tegen de NASA op een solidie juridische grond berust. Dit is toch gewoon kolder?
In de onwetendheid kan men volmaakt gelukkig zijn.

Ward Ruyslinck

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet

Volgens mij kan die astrologe niks tegen NASA beginnen omdat ze niet het recht heeft om een komeet te claimen, maar toch zegt de advocaat dat de zaak tegen de NASA op een solidie juridische grond berust. Dit is toch gewoon kolder?
Natuurlijk is dat kolder, maar die advocaat heeft ook een economisch belang. Hij zou wel gek zijn om meteen duidelijk te maken dat ze hem voor niks inhuurt ;)

(het is vast geen pro deo of no cure no pay advocaat, die zou zijn tijd niet aan deze kansloze bullshit verspillen :shock: )
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Berichten: 226

Re: Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet

Ze had toch moeten zien aankomen, wat de NASA van plan was? Waar zijn astrologen nou voor? :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 218

Re: Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet

Ze had toch moeten zien aankomen, wat de NASA van plan was? Waar zijn astrologen nou voor?   :shock:


Ze zag het ook aankomen en verzette zich er tegen. Ze eist die komeet ook niet op, maar zegt dat ze haar werk niet goed meer kon uitvoeren door het de actie van NASA.

Waarom ze nu al dat geld aan een advocaat hangt begrijp ik niet goed... Als het vooraf niet lukte om verzet aan te tekenen, waarom zou het dan nu lukken...

Berichten: 226

Re: Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet

Ze zag het ook aankomen en verzette zich er tegen.
Ik bedoel, dat ze dit gegeven eenvoudig moet meewegen voor de horoscopen. De beschadiging van een komeet zal vast een aanwijzing zijn voor iemands persoonlijke leven. Als de astroloog zichzelf serieus neemt, tenminste.

Gebruikersavatar
Berichten: 218

Re: Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet

O ja, sorry, even fout geïnterpreteerd :shock:

Berichten: 1.286

Re: Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet

Complete onzin. Een staaltje van menselijke hebberigheid.

Gebruikersavatar
Berichten: 802

Re: Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet

Volgens mij kan die astrologe niks tegen NASA beginnen omdat ze niet het recht heeft om een komeet te claimen, maar toch zegt de advocaat dat de zaak tegen de NASA op een solidie juridische grond berust. Dit is toch gewoon kolder?


Natuurlijk is dit onzin.

Maarre, mag de NASA eigenlijk wel die komeet claimen? ;-)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.116

Re: Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet

GJ_ schreef:
Jeroentje schreef:
Volgens mij kan die astrologe niks tegen NASA beginnen omdat ze niet het recht heeft om een komeet te claimen, maar toch zegt de advocaat dat de zaak tegen de NASA op een solidie juridische grond berust. Dit is toch gewoon kolder?
Natuurlijk is dit onzin.

Maarre, mag de NASA eigenlijk wel die komeet claimen? ;-)
Dat doet de NASA ook niet!

Wellicht leuk om uit te zoeken of er een internationaal verdrag is mbt het claimen van gebied buiten de aarde.
β-Damascenon en maneschijn

Gebruikersavatar
Berichten: 802

Re: Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet

Als je het recht meent te hebben om iets moedwillig stuk te maken is dit voor mij hetzelfde als claimen. Dit stuk steen hing in het heelal waar wij leven en wie weet hoeveel andere levende wezens. Dan is het redelijk arrogant om te veronderstellen dat je de dingen gewoon mag stukmaken.

Maar in alle eerlijkheid geloof ik eigenlijk niet dat er hier iemand benadeeld is. En dat deukje zal mij een rotzorg zijn.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.116

Re: Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet

GJ_ schreef:Als je het recht meent te hebben om iets moedwillig stuk te maken is dit voor mij hetzelfde als claimen. Dit stuk steen hing in het heelal waar wij leven en wie weet hoeveel andere levende wezens. Dan is het redelijk arrogant om te veronderstellen dat je de dingen gewoon mag stukmaken.

Maar in alle eerlijkheid geloof ik eigenlijk niet dat er hier iemand benadeeld is. En dat deukje zal mij een rotzorg zijn.
Tja, wat is dan arrogant? Van wie is de lucht die we inademen en hoezo zou iemand grond kunnen bezitten? En tunnels boren of land omploegen is dan al helemaal fout! Gezien de manier waarop we met de aarde omgaan kan ik weinig problemen zien in het destructieve onderzoek van een komeet.
β-Damascenon en maneschijn

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet

Ik weet niet of ze de komeet niet kan claimen. Je kan sterren vernoemen en dus claimen. In een rechtzaak heeft een amerikaan gewonnen van Nasa en is nu vrolijk stukjes maan aan het verkopen op internet. Volgens de Amerikaanse wet is het van degene die het eerste het claimt (Oklahoma land race).

(advokaat van de duivel, geloof zelf niet in astrologie)

Wat nou als ik de auto saboteer van de vrouw in kwestie. Ik snij bijvoorbeeld de remmen door. Hierdoor krijgt zij een ongeluk en kan ze haar werk niet naar behoren uitvoeren. Dan mogen ze mij toch ook aanklagen. Als je het puur droog bekijkt zit er misschien meer in dan je in eerste oog opslag denkt. Bottomline is dat zij niet goed haar werk meer kan uitvoeren omdat NASA iets kapot heeft gemaakt, en daarvoor mag ze NASA aanklagen. Nu wordt de uitdaging om te bewijzen dat het sinds dat moment daadwerkelijk slechter is gegaan en dat dat aan de komeet te wijden is.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Berichten: 133

Re: Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet

Ik kan ook de zon claimen en dan vergoeding vragen voor het gebruik van de zon in de vorm van licentie. Dan wordt je rijk!
Geld maakt niet gelukkig, wiskunde en natuurkunde wel!

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet

Daar kan je om lachen, maar ik geloof dat je op dit moment ook op internet stukjes van de zon kopen.

Hier is in ieder geval je vaste adres voor stukjes land op de maan, venus en mars.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Berichten: 261

Re: Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet

Ik wist niet dat de astrologie met kometen werken. Ik dacht met planeten.

Wat is het verschil tussen die botsing of een komeet die inslaat op de aarde. Waarschijnlijk kan ze haar werk al jaren niet doen.

Zelf heb ik niet het gevoel dat mijn leven een compleet andere richting is ingeslagen na die botsing.

Drijfzand........

Reageer