Nogmaals hulp voor raadsel!

Moderators: dirkwb, Xilvo

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 2

Nogmaals hulp voor raadsel!

hoihoi,

jullie hebben me geweldig geholpen bij het vorige raadsel alleen weet ik niet of het zeker de juiste methode was.

dus hier 2 nieuwe

los deze maar eens op

of deze

het eerste antwoord is 178,27

en het tweede is 12448

hopelijk slagen jullie hier in. het zou een geweldige hulp zijn

groet batman

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Nogmaals hulp voor raadsel!

batman schreef:hoihoi,

jullie hebben me geweldig geholpen bij het vorige raadsel alleen weet ik niet of het zeker de juiste methode was.

dus hier 2 nieuwe

los deze maar eens op

of deze

het eerste antwoord is 178,27

en het tweede is 12448

hopelijk slagen jullie hier in. het zou een geweldige hulp zijn

groet batman
Dit zijn van die televisievragen zeker? Je kunt ze niet beantwoorden, aangezien ze niet goed gesteld zijn. Hoeveel elfjes tel je? (Waar moet ik ze dan wel tellen)

Hoeveel meter heeft Rik gestapt? (Hij heeft nooit gestapt, of moet je gewoon de meters tellen?)

Het antwoord op de eerste vraag is 83 en op de 2e 0. Indien dit niet juist is, moet de vraag beter geformuleerd worden...
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Nogmaals hulp voor raadsel!

jullie hebben me geweldig geholpen bij het vorige raadsel alleen weet ik niet of het zeker de juiste methode was.


Het was wel juist, hoe kom je anders op zo'n onnozel antwoord. Hetzelfde geldt voor deze twee; het zijn belachelijk

slechte vragen zodat mensen gaan bellen en het foute antwoord geven.
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Berichten: 4.246

Re: Nogmaals hulp voor raadsel!

anusthesist schreef:Het was wel juist, hoe kom je anders op zo'n onnozel antwoord. Hetzelfde geldt voor deze twee; het zijn belachelijk

slechte vragen zodat mensen gaan bellen en het foute antwoord geven.
Jij weet vast deze keer het antwoord wederom, leg maar uit :eusa_whistle:
Quitters never win and winners never quit.

Gebruikersavatar
Berichten: 347

Re: Nogmaals hulp voor raadsel!

anusthesist schreef:Het was wel juist, hoe kom je anders op zo'n onnozel antwoord. Hetzelfde geldt voor deze twee; het zijn belachelijk

slechte vragen zodat mensen gaan bellen en het foute antwoord geven.
Nog erger; het zou weleens kunnen zijn dat er geen uitsluitend antwoord mogelijk is en dat de prijs nooit gewonnen wordt.

Datzelfde werd op een zeer simplistische manier een keer gedaan door de letters I en S op te geven waar dan een woordje uit moest worden gemaakt, het juiste antwoord stond op de onderkant van een bord. Makkelijk he? Maar toen iemand opbelde met het antwoord 'IS' werd het antwoord bord op zo'n wijze opgetild dat ie op zijn kop stond: helaas mevrouw het antwoord is 'SI'.

De enige manier om van dit soort raadsels te winnen is er niet aan mee doen.

Reageer