[biologie] plantaardige cel

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 2

[biologie] plantaardige cel

We kregen een vraag of er een verschil is tussen een plantaardige cel die in het midden ligt of die aan de zijkant ligt. :eusa_whistle: Ik snap het niet!! Ook nog over het verschil tussen de bovenliggende cel en de onderliggende. Het is trouwens van de waterpest ik weet niet of dat wat uit maakt maar tja dan weet je dat tenmiinste........

Gebruikersavatar
Berichten: 10.564

Re: [biologie] plantaardige cel

Dag Leerling-in-nood, Welkom :eusa_whistle: op het forum Huiswerk en Practica.

Jij wilt vlot hulp. Dat is alleen goed mogelijk als je daar zelf wat voor doet.

Naast de algemene regels van dit forum hebben we voor dit huiswerkforum een paar speciale regels en tips.

Die vind je in de huiswerkbijsluiter

In die huiswerkbijsluiter staat bijvoorbeeld:

Quote<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="1" class="bbc">[td] VAKGEBIED-TAGS

Plaats het vakgebied waarop je vraag betrekking heeft tussen rechte haken in de titel.

bijv: [biologie] of [frans]. Zo blijft dit huiswerkforum overzichtelijk.


[/td]</table>
Hebben we even voor je gedaan. Denk je er de volgende keer zélf aan??
Quote<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="1" class="bbc">[td] WE ZIJN GEEN HUISWERKMACHINE

Punt één hebben we een hekel aan luie mensen, punt twee is een foutje in een redenering of berekening meestal rap aangewezen. Jij hebt snel de oplossing van je probleem, je helper kan weer vlot wat anders leuks gaan doen.


[/td]</table>
Laat je alsnog eerst even zien wat je zelf al bedacht of berekend had, en/of waar je precies vastloopt??

[/color]

Tenslotte staat in de regels nog het volgende over het respecteren van medegebruikers:
Ook een opmerking als "snel een reactie a.u.b." is uit den boze. Iemand reageert wel als hij een antwoord heeft. Iedereen heeft evenveel recht op aandacht!
De toevoegingen die je in de topictitel had gezet zijn daarom verwijderd.

Desalniettemin veel succes met de opgave!
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Berichten: 2

Re: [biologie] plantaardige cel

Tot dusver mijn antwoord :eusa_whistle:

Gebruikersavatar
Berichten: 829

Re: [biologie] plantaardige cel

Dat hangt af van de plant. Maar het is wel logisch dat een cel op het oppervlakte van een blad, meer bladgroenkorrels (Chlorophyl I en II) zal hebben dan deze midden in de stengel. Bovendien zal zo'n cel ook aangepast zijn op CO2 toe te laten,...

al weet ik niet of dat het verwachtte antwoord is natuurlijk
"Als je niet leeft zoals je denkt, zul je snel gaan denken zoals je leeft."

--Vladimir Lenin-- (Владимир Ильич Ульянов)

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: [biologie] plantaardige cel

Tot dusver mijn antwoord :eusa_whistle:
Er zijn hier een aantal regels om de boel in goede banen te leiden zoals het gebruik van vakgebied-tags. Je wordt daar vriendelijk op gewezen en verzocht daar in het vervolg rekening mee te houden. Je reactie wordt dan ook niet gewaardeerd.

Vergeet niet dat niemand hier verplicht is je te helpen, dit zijn mensen die dit in hun vrije tijd en voor hun lol doen. Als het op deze manier moet kan ik me voorstellen dat mensen afhaken.

Verder geldt: als je het goede antwoord wil, moet je de goede vraag stellen.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Reageer