[f@h]client error

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Berichten: 58

[f@h]client error

Ik heb dus op m'n oude pc ook de GPU client geinstalleerd, en telkens na het opnieuw opstarten moet ik opnieuw m'n gebruikersnaam en teamnummer etc. invullen :eusa_whistle: , verder moet ik hem openen d.m.v. Run as administrator, anders krijg ik steeds 'n download error van de client en begint ie niet met 'n WU. Betreft 'n PC met windows 7 (build 7100), heb dezelfde build op deze pc, maar hier géén van deze problemen, daarom snap ik het totaal niet. Ik sluit de pc ook gewoon correct af en de gebruikersaccount is tevens ook administrator. Iemand enig idee?

Berichten: 58

Re: [f@h]client error

Nvm, de 8800 ultra is dood verklaard. :eusa_whistle:

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [f@h]client error

wat betekent dat, vertaald uit computerjargon?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 58

Re: [f@h]client error

Na 'n paar dagen folden gaf ie 'n vage (langdurige) hoge piep -géén bios piep- , vervolgens viel de pc uit, steeds geen beeld, pas na 'n paar keer opnieuw proberen, toen weer 'n uur folden aangezet, weer die piep, weer geen beeld, toen deed ie 't eindelijk weer. Dagje niet gefold, vandaag weer laten folden, en na 'n uurtje was 't al raak, pieppp en nu helemaal dood :eusa_whistle:

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [f@h]client error

En dat is reden voor de toevoeging van een blije ](*,) ?? :eusa_whistle:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 58

Re: [f@h]client error

Heb zelf 'n pc'tje met 2x GTX275, de 8800 ultra zit in m'n pa's pc, dus betekent dat ik 'n nieuwe videokaart voor hem mag uitzoeken :eusa_whistle:

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [f@h]client error

let me guess....

Verborgen inhoud
(dat wordt een gtxnogwat)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 58

Re: [f@h]client error

Dat, óf een radeon 5-series, maar ik ben 'n nVidia fanboy :eusa_whistle:

Berichten: 346

Re: [f@h]client error

Voor folding is een Nvidia in ieder geval veel beter.

Afhankelijk natuurlijk van het budget, maar een GTX285 of GTX275 is zeker een meer dan waardige opvolger voor die 8800Ultra.

Berichten: 58

Re: [f@h]client error

Arjant2 schreef:Voor folding is een Nvidia in ieder geval veel beter.

Afhankelijk natuurlijk van het budget, maar een GTX285 of GTX275 is zeker een meer dan waardige opvolger voor die 8800Ultra.


Naja het zit zo, die PC met die 8800 ultra wás mijn oude game pc, mijn vader krijgt altijd mijn afdankertjes :eusa_whistle: , maar goed, mijn vader gamed niet, dus 'n GTX275/285 is 'n beetje overkill.

Reageer