Forumopties overal?

Reageer
Berichten: 703

Forumopties overal?

Is het misschien mogelijk om de knop "Forum-opties" overal op het forum te zetten. De knop staat nu alleen boven de lijst met topics van een forum, maar het lijkt mij persoonlijk handig om ook bijv. een heel subforum in 1 keer te markeren, of zelfs het hele wetenschapsforum. Is zoiets mogelijk?

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Forumopties overal?

Wat bedoel je met "markeren"? Als je bedoelt: markeren als gelezen, dat kan op verschillende manieren: de forumopties staan bovenaan elk forum én elk subforum, en vanuit de forumlijst (door te klikken op het icoon voor het forum of subforum) of door onderaan het board (boven de forumstatistieken) te klikken op "Markeer alle berichten als gelezen".


Of bedoel je iets anders?

Berichten: 703

Re: Forumopties overal?

Ik bedoelde inderdaad markeren als gelezen.

Maar stel nou dat ik Humane wetenschappen als gelezen wil markeren, moet ik dan nog ieder subforum nagaan of kan dat ook in 1 keer?

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Forumopties overal?

Kan niet in één keer, afaik, maar het zijn slechts vijf klikken natuurlijk :eusa_whistle:


Verborgen inhoud
BTW: kwestie van te weten waar we het over hebben:
  • WSF = "board"
  • wiskunde, geneeskunde, taalkunde, ... = "fora"
  • Analyse en Calculus, Lineaire Algebra en Meetkunde, Kansrekening en Statistiek, ... = "subfora"

Berichten: 703

Re: Forumopties overal?

Klopt, maar bijv. bij Exacte Wetenschappen heeft ieder forum subforums, en die moet je ook allemaal apart doen.

Vandaar mijn suggestie om dus ook die opties toe te voegen op die plekken :eusa_whistle:

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Forumopties overal?

:eusa_whistle:


Als je op het icoontje voor het forum klikt:


Afbeelding => Afbeelding


worden de subfora ook als gelezen gemarkeerd.

Berichten: 703

Re: Forumopties overal?

Ah, dat wist ik dus niet. Dan is het inderdaad niet echt nodig.


(Ik wist uberhaupt niet dat dat icoontje iets deed :eusa_whistle: )

Reageer