Pluimdrager Klazon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Pluimdrager Klazon

Zoals aangekondigd in onze nieuwsbrief: het eind van de maand, dat betekent een nieuwe pluim. Met dit initiatief willen we gebruikers in de schijnwerpers zetten die ons zijn opgevallen met goede, inhoudelijke, onderbouwde, vriendelijke, helpende, ... bijdragen zorgen in onze fora.


Afbeelding


Klazon... Voor regelmatigere bezoekers hier al 4½ jaar een begrip. Een garantie voor een stuk ondubbelzinnige, heldere, praktische en no-nonsense uitleg rondom vrijwel alles waar in het dagelijks leven elektriciteit aan te pas komt, gebaseerd op een prima kennis en een schat aan ervaring uit een lange praktijk. En niks te beroerd om dat geduldig met iedereen te delen, intussen ruim 3500 zinnige berichten lang.


Dankjewel Klazon, een pluim meer dan waard !!!
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Pluimdrager Klazon

Gefeliciteerd, klazon!
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Pluimdrager Klazon

Gefeliciteerd, welverdiend!

Berichten: 703

Re: Pluimdrager Klazon

Gefeliciteerd klazon!


(ik zag de pluimen gisteren al, vroeg me al af waar de post bleef :eusa_whistle: )

Gebruikersavatar
Berichten: 419

Re: Pluimdrager Klazon

Gefeliciteerd!


(Speech! Speech! Speech!)


Groet,

Korot
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showforum=59

Berichten: 4.246

Re: Pluimdrager Klazon

Klazon, gefeliciteerd, ik stel het zeer op prijs dat je posts altijd van een hoge kwaliteit zijn!
Quitters never win and winners never quit.

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Pluimdrager Klazon

Gefeliciteerd en dank voor alles, Klazon! Keep it up!
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Berichten: 2.504

Re: Pluimdrager Klazon

Zeer gefeliciteerd Klazon.
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Pluimdrager Klazon

Ik heb in de jaren dat ik hier rondsurf veel geleerd. Wat ik op elektragebied geleerd heb, heb ik grotendeels van jou geleerd. Verder waardeer ik je pragmatische kijk op allerlei andere zaken, die veel doorhollers even rust laat nemen en praktisch aan het denken zet.


Hartstikke bedankt dus :eusa_whistle:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: Pluimdrager Klazon

Hartelijk dank allemaal voor de felicitaties.

Ik voel me enigszins vereerd, hoewel ik op dit forum eigenlijk niks anders doe dan wat ik tijdens mijn werkzame bestaan ook altijd heb gedaan, nl. aan iedereen die iets over het vak wil weten alles vertellen wat ik zelf weet. Was niet geheel zonder eigenbelang, alles wat een ander ook kan hoef ik zelf niet te doen. :eusa_whistle:


Tegelijk even ingaan op een vraag van Jan naar mijn avatar. Het is geen auto die bij mijn werkgever werd gebruikt. Daar hebben ze bij mijn weten nooit VW bussen gehad.

Ik heb zelf een paar jaar een gele VW bus gehad. Mijn belangrijkste hobby is modeltreinen, en ik heb ooit van een kennis een modelletje van die bus gekregen. Daar heb ik een spooronderstel onder geknutseld zodat het ding over mijn modelspoorbaan kan rijden.

In het echt bestonden die dingen ook. Bij de DB hadden ze VW bussen met spoorwielen die gebruikt werden voor baaninspectie. Sommige exemplaren hadden een werkbordes op het dak voor klein onderhoud aan de bovenleiding.

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Pluimdrager Klazon

aan iedereen die iets over het vak wil weten alles vertellen wat ik zelf weet. Was niet geheel zonder eigenbelang, alles wat een ander ook kan hoef ik zelf niet te doen. ](*,)
Om nog een ander pluspunt te noemen: van wat je leest onthoud je gemiddeld 10%, van wat je hoort 20%, en van wat je uitlegt aan anderen 90%.

Dus doe er je voordeel mee :eusa_whistle:
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Pluimdrager Klazon

van wat je leest onthoud je gemiddeld 10%, van wat je hoort 20%, en van wat je uitlegt aan anderen 90%.
Dit is een wetenschapsforum, bronnen graag! :eusa_whistle:
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 829

Re: Pluimdrager Klazon

Ooit eens in een document tegenkomen op de Website van de Vlaamse Wiskunde Olympiade:


Code: Selecteer alles

We leren …

10% van wat we lezen

20% van wat we horen

30% van wat we zien

50% van wat we zien en horen

70% van wat we met anderen bespreken

80% van wat we doen

90% van wat we aan anderen uitleggen



Bron: niet meer terug te vinden
"Als je niet leeft zoals je denkt, zul je snel gaan denken zoals je leeft."

--Vladimir Lenin-- (Владимир Ильич Ульянов)

Berichten: 30

Re: Pluimdrager Klazon

Gefeliciteerd, klazon! en dank u wel.

Reageer