Foutje in 'Berichten sinds laatste bezoek'-lijst

Moderator: Miels

Reageer
Berichten: 226

Foutje in 'Berichten sinds laatste bezoek'-lijst

Daarnet zag ik iets vreemds.

Ik bezoek dit forum altijd via Berichten sinds laatste bezoek. Ik reageerde op dit topic.

Een tijdje later ververste ik de 'Berichten sinds laatste bezoek'-pagina. Het topic stond niet (ongeveer) bovenaan, maar ook niet op zijn oude plek. Hij leek verdwenen! Voorheen werkte dit gewoon.

De topic is niet echt weg, want als ik kijk via de hoofdpagina of de gewone zoekfunctie, dan staat hij er wel.


Edit:

Klaarblijkelijk gebeurt dit telkens als ik op een topic reageer.

Zit die nieuwe "keep unread"-modificatie hier achter? Klaarblijkelijk is hier een "automatically and immediately mark as read"-functie bij inbegrepen.

Ik vind dit persoonlijk een vervelend bijverschijnsel. Soms wil ik op een pas gelezen topic terugkomen en dat gaat dus niet meer gemakkelijk.

Berichten: 1.404

Re: Foutje in 'Berichten sinds laatste bezoek'-lijst

Sinds de laatste update zijn bij mij in het hoofdscherm allesubfora steeds aangeduid als gelezen.
het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd

"Blauw"

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Foutje in 'Berichten sinds laatste bezoek'-lijst

Om te testen heb ik mijn browser afgesloten en weer opgestart, en nu zijn alsnog alle topics als gelezen gemarkeerd.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: Foutje in 'Berichten sinds laatste bezoek'-lijst

Ik heb hetzelfde als peterdevis. Hwet maakt de boel er niet echt overzichtelijker op.

Het lijkt er op dat deze nieuwe mod wat bugjes veroorzaakt.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Foutje in 'Berichten sinds laatste bezoek'-lijst

Bij mij ook. Alleen het Filosofie, Theologie en Ethiek forum toont wel dat er nieuwe berichten zijn (terwijl dit in anderen ook het geval is).
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: Foutje in 'Berichten sinds laatste bezoek'-lijst

ja ik heb er ook last van, het klopt helemaal niet meer, ik zat namelijk te wachten op nieuwe berichten op mijn lengtecontractie topic, en ik zag, aan het forum, en aan de topic dat er geen nieuwe berichten waren, maar toen ik ging kijken had peterdevis al gerageerd,terwijl dit niet stond aangegeven.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Foutje in 'Berichten sinds laatste bezoek'-lijst

Er is duidelijk iets niet pluis, en dit ligt inderdaad aan de Keep Unread-modificatie. Ik kan er nu even niet bij, maar later vandaag zal ik alles weer in de oorspronkelijke staat terug brengen. Nog een paar uur doorbijten aub!


Excuses voor de overlast!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Foutje in 'Berichten sinds laatste bezoek'-lijst

Zo, als het goed is draait alles weer zoals voorheen. Mocht dat niet zo zijn, laat het dan even weten!


We gaan weer terug naar de testtafel, eens kijken of we het probleem kunnen fixen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer