Springen naar inhoud

Zwaaien met het hondje?????

• Log in om te kunnen reageren

Poll: Wat was de geestestoestand van de man? (10 gebruiker(s) hebben cast gestemd)

1. Dronken? (0 stemmen [0.00%])

Percentage van stemmen: 0.00%

2. Gestoord? (7 stemmen [70.00%])

Percentage van stemmen: 70.00%

3. Gefrustreerd, want afgewezen door geliefde? (2 stemmen [20.00%])

Percentage van stemmen: 20.00%

4. Iets compleet anders. Graag antwoord.... (1 stemmen [10.00%])

Percentage van stemmen: 10.00%

Stem Gasten kunnen niet stemmen

Ard

Ard

• >100 berichten
  • 160 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 juli 2005 - 17:01

AMSTERDAM - Een 37-jarige man uit het Noord-Hollandse Hoorn is zondag aangehouden wegens mishandeling van zijn hond. Ook uitte de man bedreigingen aan het adres van een 26-jarige vrouw die daar commentaar op had. Een 26-jarige vrouw zag rond 02:00 uur dat een man op het Kerkplein zijn aangelijnde hond aan riem door de lucht heen en weer zwaaide. Ook zag zij, samen met andere getuigen, dat hij de hond trapte.  

De vrouw kon dit niet aanzien en liep op de man af. Ze beval hem hiermee te stoppen. De man was niet gediend van kritiek en uitte bedreigingen. Na de politie te hebben geÔnformeerd kon de man worden aangehouden. De man wacht een proces-verbaal.

Waar gaat dit dan over. Of de man niet wist dat hij een levend wezen aan het mishandelen was??????

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

p__

p__

• >1k berichten
  • 2972 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 25 juli 2005 - 18:48

We zullen het waarschijnlijk nooit weten.

Ik gok op frustratie ergens over.

aaargh

aaargh

• >1k berichten
  • 1279 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 juli 2005 - 12:37

Dan moet je wel heeeel gefrusteerd zijn om een hond zo rond je te laten vliegen en hem te trappen. Ik hou het op gestoord en kan niet wachten tot ze de doodstraf gaan voltrekken op hem!!!

Cassanne

Cassanne

• >1k berichten
  • 1349 berichten
  • VIP

Geplaatst op 26 juli 2005 - 12:46

Gestoord. Niemand die ik ken zou zoiets doen, hoe gefrustreerd dan ook. Of het is zo iemand die zich gestoord gaat gedragen als hij dronken is. In dat geval had hij gewoon van de drank af moeten blijven.

Zwaar straffen deze idioot.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Ard

Ard

• >100 berichten
  • 160 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 juli 2005 - 12:50

Vooralsnog is er nog niet op dronken gestemd. Iets wat ik eigenlijk wel verwacht had gezien het tijdstip van het gebeuren. Evenzogoed ben ook ik van mening dat hij gewoon gestoord was. Echter versterkt door frustratie en dronkenschap. Eigenlijk had ik nog een keuze "All the above" moeten maken.
Ik wacht geduldig af of er meerdere meningen komen.
Vriendelijke groet
Ard.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures