Springen naar inhoud

Speel mee met online game mijn chemie

• Log in om te kunnen reageren

ingejanse

ingejanse

• >25 berichten
  • 43 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 30 november 2009 - 10:38

Als betrokkene bij het imagotraject van de chemie (Chemie is overal) wijs ik je graag op de online game Mijn Chemie. Sinds afgelopen oktober kun je via dit tweemaandelijkse spel je kennis over scheikunde testen en kans maken op prijzen. Het is de bedoeling dat je 21 vragen over chemie beantwoordt, en dat je de elementen die je hiermee wint gebruikt om producten te bouwen. Ook kun je elementen ruilen met medespelers. De 10 beste spelers worden beloond met een prijs.

Ik hoop dat bezoekers van het scheikundeforum met Mijn Chemie een leuke en spannende online game rijker zijn. De huidige ronde loopt 15 december af, dus je hebt nog genoeg tijd om mee te spelen en kans te maken op de prijzen. Alvast veel succes gewenst!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

ingejanse

ingejanse

• >25 berichten
  • 43 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 december 2009 - 14:54

Mede dankzij de animo vanuit het wetenschapsforum heeft de eerste ronde van mijn chemie meer dan 1000 spelers mogen verwelkomen. Bedankt!

15 december liep de eerste ronde af (de uitslag vind je hier), en sinds kort is de 2e ronde in gang. Tot 15 februari ding je via 21 vragen over verbindingen, stoffen en materialen mee naar prijzen en eeuwige roem. Ga daarom snel naar Mijn Chemie!

ingejanse

ingejanse

• >25 berichten
  • 43 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 februari 2010 - 15:48

Met als thema 'chemie in het dagelijks leven' is sinds enkele dagen een nieuwe ronde van Mijn Chemie gestart. Door de 21 vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, producten te bouwen en elementen te ruilen kun je een zo hoog mogelijke score halen. Dat levert niet alleen mooie prijzen op, maar ook de felbegeerde titel Chemie Genie. Ga daarom snel naar Mijn Chemie om je kennis en kunde om te zetten in een hoge score. Je kunt tot 15 april meespelen!

Edit: de winnaars van de vorige ronde vind je trouwens op Chemieisoveral.nl. Zijn er nog spelers van het Wetenschapsforum die in de prijzen zijn gevallen?

Veranderd door ingejanse, 23 februari 2010 - 15:51

w_oute_r

w_oute_r

• >250 berichten
  • 654 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 februari 2010 - 13:16

Ja.. Ik. :eusa_whistle:

Marko

Marko

• >5k berichten
  • 8935 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 maart 2010 - 13:34

Gefeliciteerd!

Cetero censeo Senseo non esse bibendum

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures