Pws politionele acties

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 2

Pws politionele acties

Hoi,

Ik ben dus bezig met mijn PWS over de politionele acties en één van de deelvragen betreft de opinie van het buitenland.

Het vinden van bronnen is toch wel lastig, en daarom ben ik blij met elke hulp die jullie kunnen bieden.

Bij voorbaat dank

Berichten: 1.168

Re: Pws politionele acties

Heb je nog niet in de bibliotheek van het Tropenmuseum gekeken? Ik vermoed dat daar wel eea te vinden is, ga daar eens navragen, hoewel ik me bij een dergelijk onderwerp nauwelijks kan voorstellen dat je er nog niet geweest bent. Ik heb het vermoeden dat wijlen prof. Wertheim wel het eea over die periode heeft verzameld, zo mogelijk zeker ook buitenlandse commentaren en daar heeft ondergebracht.

zie

http://www.kit.nl/smartsite.shtml?id=27569

Gebruikersavatar
Berichten: 2.391

Re: Pws politionele acties

Vermoedelijk domme vraag, maar wat is PWS?
Eric

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Pws politionele acties

Profielwerkstuk ('t is een "Hollands" ding :eusa_whistle: ).

Berichten: 2

Re: Pws politionele acties

precies;) dat ja

@ grijze muis: bedankt

Berichten: 1.168

Re: Pws politionele acties

Hoe dom van mij! Ik dacht aan Politieke Wetenschappen Scriptie, kortom een kleine eerstejaarsscriptie uit de goeie oude tijd 50 jaar geleden, toen de studie politieke wetenschappen, ook al slaagde men direct voor alle tentamens, nog 8 jaar in beslag nam.

Nu begrijp ik ook beter de beginzin: Ik ben dus bezig met mijn... Ik verbaasde mij al over die zin. Nu begrijp ik het beter, een scholier is nog enigszins verexcuseerd nmm als hij zoiets opschrijft itt een student.

Nevada, bedankt voor je bedankje richting mij. Ik hoop dat je daar in het Tropen Instituut relevante info kunt vinden. Ik wens je veel succes, ennuh nooit meer 'ik ben dus bezig met' gebruiken, he?!

Reageer