Springen naar inhoud

Verzoek MOD van ETNA: favorieten

• Log in om te kunnen reageren

DePurpereWolf

DePurpereWolf

• >5k berichten
  • 9240 berichten
  • VIP

Geplaatst op 26 juli 2005 - 17:40

Kreeg in email:

Sinds kort neem ik deel aan het forum, zeer tot mijn genoegen, maar nou vraag ik me af: zou het niet makkelijk zijn als elke deelnemer zijn eigen favorietenmap kon maken? Ik zoek me elke keer de blubber naar de onderwerpen die ik interessant vond. T'is maar een ideetje.

Groetjes,

Etna

Zijn er meer mensen die hier interesse in hebben?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Antoon

Antoon

• >1k berichten
  • 1750 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 juli 2005 - 17:45

in het begin had ik het zelfe probleem als ETNA.
ik wist niet meer waar ik had gepost, en als ik dan iets gevraagd had kon ik het antwoord niet meer terug vinden.

Maar na een paar weken geforumd te hebben leerde ik hoe het moet.

Ik wil maar zeggen , dat het volgens mij geen noodzaak is.

Wezel

Wezel

• >100 berichten
  • 218 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 juli 2005 - 18:00

Dient het linkje "Abonneer op dit onderwerp" onderaan ieder topic niet om een email te krijgen telkens iemand reageert op dat topic? Het is nog niet helemaal waar die persoon naar zoekt, maar misschien volstaat dat al :shock:

lngr

lngr

• >250 berichten
  • 449 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 juli 2005 - 22:22

wetenschapsforum.nl is niet ongelooflijk actief. Zoals Antoon al zei, t went. Zo'n functie lijkt mij overbodig.
I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman!!!
Homer Simpson

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 26 juli 2005 - 22:40

Mij lijkt het wel wat. Een extra pagina met een overzicht van de onderwerpen die je interessant vind. Beter dan iedere dag een x aantal mailtje met het bericht dat er een nieuwe post is toegevoegd.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8246 berichten
  • VIP

Geplaatst op 27 juli 2005 - 01:03

Is dit dan via phpBB uitvoerbaar? Ik zie dat dan zeker wel zitten. Zo is men in staat om veel sneller zijn actieve discussies te controleren. Echter je loopt wel het risico dat mensen zich meer op een aantal posts gaan richten. Terwijl alle andere (nieuwe) posts dan verwaarloosd kunnen worden. Ik bedoel maar wanneer iemand kijkt naar een nieuw draadje waarin hij/zij kan antwoorden (en om iemand te helpen) dan ziet hij/zij automatisch of er nog nieuwe berichten bij zijn/haar favoriete onderwerpen zijn geplaatst.

Nu ik dit zo zeg ben ik van mening dat dit niet wenselijk is. Daar komt nog bij dat het niet zo'n heel actief forum is (Fok! om maar een te noemen is iets actiever).

Je kan natuurlijk altijd in je internetbrowser een nieuwe map in je favorieten aanmaken waarin je alle links naar je interessante onderwerpen zet.
"Meep meep meep." Beaker

Wezel

Wezel

• >100 berichten
  • 218 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 juli 2005 - 17:28

Echt nodig vind ik het ook niet. Ik zou het waarschijnlijk zelfs niet eens gebruiken, aangezien op elke pagina topics staan tot bijna een maand ver. Het is dus niet zo dat als je een week niet op het board zit, je ver moet gaan zoeken naar de topics.

Ik denk overigens dat het best wel mogelijk is om zoiets via phpBB te doen, maar dan heb je weer een extra mod en dat maakt het altijd vervelender bij bijvoorbeeld een crash (wanneer je alles opnieuw moet installeren).

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures