Springen naar inhoud

Elke dag opnieuw de vraag van een collega om een "bakkie lekker"

• Log in om te kunnen reageren

dabuzz

dabuzz

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 28 juli 2005 - 13:12

Ik heb een collega die elke dag vraagt om een bakie lekker (coffie).. meer omdat hij denkt dat ik niet vaak genoeg voor hem loop ofzo.. hij heeft dezelfde functie en is nog jonger dan mij ook.. wtf.. enig iedee wat er aan zo'n persoon mankeert?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 juli 2005 - 13:27

Mss voelt ie zich zelf wel beter dan de rest :shock:

Cassanne

Cassanne

• >1k berichten
  • 1349 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 juli 2005 - 13:27

Hij voelt zich superieur? Geen idee... Ik zou zeggen: doe hetzelfde terug.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 juli 2005 - 13:29

Ja zou ik ook doen, of weiger gewoon, als hij dezelfde functie heeft als jou kan hij je niks doen, tenzij in je contract staat dat je hem van koffie moet voorzien :shock:

wasbeer

wasbeer

• >100 berichten
  • 226 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 juli 2005 - 13:36

Dit is nou typisch iets voor Debiteuren, crediteuren als je het mij vraagt. Verveelde kantoorballen-praat.
Ik zou het maar negeren.

dabuzz

dabuzz

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 28 juli 2005 - 13:46

ja irriritant is het heheh hij zegt net bakie lekker :shock: ja staat in de keuken zeg ik dan.. morgen vraagt hij het weer elke dag eigenlijk.. is toch niet normaal ;)

Joachim

Joachim

• >25 berichten
  • 75 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 juli 2005 - 14:50

Ik heb een collega die elke dag vraagt om een bakie lekker (coffie).. meer omdat hij denkt dat ik niet vaak genoeg voor hem loop ofzo.. hij heeft dezelfde functie en is nog jonger dan mij ook.. wtf.. enig iedee wat er aan zo'n persoon mankeert?

antwoord gewoon "nou is jouw beurt".

simpel en effectief.
True knowledge is knowing that you know nothing

Syd

Syd

• >1k berichten
  • 1107 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 juli 2005 - 15:23

Je moet dan gewoon een keertje vragen: " heb je trek in een bakkie?" Dan zegt hij natuurlijk ja. Dan zeg jij: neem er voor mij dan ook eentje mee. :shock:

ConocimientA

ConocimientA

• >250 berichten
  • 321 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 28 juli 2005 - 16:04

Je moet dan gewoon een keertje vragen: " heb je trek in een bakkie?" Dan zegt hij natuurlijk ja. Dan zeg jij: neem er voor mij dan ook eentje mee.  :shock:

Dat lijkt me inderdaad een hele goede. Waarschijnlijk wil hij jou gewoon uitproberen. Misschien voelt hij zich wel niet beter dan jou, maar juist eerder geďntimideerd en probeert hij zich op deze manier boven jou te plaatsen.
'I may be wrong and you may be right, and by an effort, we may get nearer to the truth'
K.R. Popper

• Gast

Geplaatst op 29 juli 2005 - 15:30

Je moet dan gewoon een keertje vragen: " heb je trek in een bakkie?" Dan zegt hij natuurlijk ja. Dan zeg jij: neem er voor mij dan ook eentje mee.  :shock:

heheh ja ..nee dan is het hek van de dam.. lol .. ik ga dat eens een poging geven

Alexander Hartmans

Alexander Hartmans

• >1k berichten
  • 1286 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 29 juli 2005 - 15:50

Dit is nou typisch iets voor Debiteuren, crediteuren als je het mij vraagt. Verveelde kantoorballen-praat.
Ik zou het maar negeren.

Vergeet mejuffrouw Annie niet. Gelijk dumpen die handel.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures