Springen naar inhoud

Titratie/extractie in zuur en basisch milieu

• Log in om te kunnen reageren

matke57

matke57

• >25 berichten
  • 73 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 december 2009 - 15:36

Gegroet iedereen,

ik moet twee vragen oplossen maar kan nergens theorie hierover vinden in mijn ( "kleine") cursus...

Wat gebeurt als je titreert( azijnzuur en NaOH) in zuur milieu en dan dit nog is herhaalt maar dan eerst drie keer extraheert, wat is het verschil tussen deze resultaten en waarom?

Wat is het verschil tussen titratie ( na eerst extractie, van azijnzuur en NaOH ) in zuur en basich milieu?

alvast bedankt

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

JohnB

JohnB

• >250 berichten
  • 711 berichten
  • VIP

Geplaatst op 13 december 2009 - 23:55

ik moet twee vragen oplossen maar kan nergens theorie hierover vinden in mijn ( "kleine") cursus...

Wat gebeurt als je titreert( azijnzuur en NaOH) in zuur milieu en dan dit nog is herhaalt maar dan eerst drie keer extraheert, wat is het verschil tussen deze resultaten en waarom?

Wat is het verschil tussen titratie ( na eerst extractie, van azijnzuur en NaOH ) in zuur en basich milieu?

Ik snap niet precies wat je doet. Kan je dat iets beter uitleggen?
Bijv.: wat is (zijn) je extractiemiddel(en), welke van de twee stoffen zit er in je erlenmeyer en welke in je buret, welke stof veroorzaakt het zure milieu (sterk/zwak zuur)?, ...

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures