Verstuikte enkel

Moderator: ArcherBarry

Reageer

Verstuikte enkel

Hoi allemaal,

Onlangs (vorige week vrijdag) ben ik na een duw door mijn enkel gegaan, waar ik nog steeds niet van ben hersteld. Opzich niks vreemd leek me, maar nu kom ik er zojuist achter dat mijn tenen niet allemaal meer samenwerken, zoals bij mijn andere voet het geval is. Als ik een 'vuist'probeer te maken met mijn tenen, blijven de twee buitenste tenen gewoon recht vooruit wijzen.... Ik krijg soms met wat moeite wel wat beweging in ze, maar lang niet wat het moet zijn. Zou dit door de zwelling of iets kunnen komen?

En ja, mocht ik niet gerustgesteld worden, ga ik zo spoedig toch nog even langs de huisarts....

Bart.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Verstuikte enkel

Ik zou mss toch even bij de dokter langs gaan, een doktersbezoek kan normaal je gezondheid nooit schaden :wink:

Berichten: 402

Re: Verstuikte enkel

lijkt me toch verstandig om de huisarts er even naar te laten kijken, klinkt niet helemaal oké
Destiny is but a word created by man to accept reality

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: Verstuikte enkel

Heb je iook een erge zwelling? En doet het veel pijn? Het kan zijn dat je een pees beschadigd hebt, ik zou zeker even langs de huisarts gaan als ik jou was.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Reageer