In de knoei.

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 689

In de knoei.

Het lijkt mij dat op het forum de weergave van laatste poster, postdatum en laatste topic van posten niet geheel correct wordt weergegeven. Zo zie je hier duidelijk dat TD de laatste post plaatste, 28/12/'09 om 22:43. Dat klopt. Maar het was niet in dat topic:

Afbeelding1.jpg
Afbeelding1.jpg (26.47 KiB) 642 keer bekeken

Want als je op de link "Wat is "huiswerk"?" klikt, dan kom je in het topic "Spelfouten in topictitels". Waarom? Omdat dat is waar TD de laatste post plaatste:

Afbeelding2.jpg
Afbeelding2.jpg (44.41 KiB) 641 keer bekeken

Denis
"Her face shown like the sun that I strived to reach."

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: In de knoei.

Waarschijnlijk zijn er bewerkingen door moderators gedaan. Hierdoor kan de database soms -tijdelijk- een verkeerde verwijzing bevatten. Iig zodra er een volgende post in dit topic wordt gedaan dan zal het euvel zijn verholpen. Volgens mij is dit ook bekend bij de technici (ben er niet 100% zeker van) en is hier ook niet echt iets aan te doen.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 689

Re: In de knoei.

Ik stoor me er ook helemaal niet aan hoor. Ik dacht gewoon dat als er zich een bug in de forumsoftware zou bevinden, de technici hiervan graag op de hoogte worden gebracht en dit dan eventueel verhelpen.


Denis
"Her face shown like the sun that I strived to reach."

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: In de knoei.

Oh, dat zeker, beter een keer teveel gemeld dan te weinig!


Maar zoals gezegd, het is niet echt een bug maar min of meer een algemene ontwerpkwestie. De laatste bewerking wordt opgeslagen als zijnde laatste bericht, en dat kan dus bij moderatoracties (verplaatsen, editten, verwijderen, noem maar op) even scheef lopen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer