Tv & pc monitor verstorend beeld

Moderator: physicalattraction

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Berichten: 1

Tv & pc monitor verstorend beeld

Hallo beste mensen van dit forum.

Mijn vraag is:

Kan een mens beladen zijn met een elektrisch of magnetisch veld en daardoor de TV & PC kan storen?

Ik heb een automatiserings achtergrond en werk (nu niet meer) al ruim 15 jaar met PC's.

Ik heb nooit vermoeiende ogen gehad of zwarte ogen. Wanneer ik lang achter de PC zit word ik nu dus ook letterlijk ziek. Misselijk en duizelig.

Ik heb op allerlei forum gepost en daar kwam met adviezen die ik allemaal al had uitgevoerd. Dit is niet een dagelijks huis tuin en keuken probleem.

Na een jaar problemen met PC & TV te hebben ben ik hier maar eens gaan kijken.

Ik heb een jaar geleden een nieuwe PC samengesteld. Na een half jaar weer nieuwe onderdelen gekocht.

Ik ben regelmatig naar de winkel geweest om de PC te testen en heb uiteindelijk met eigen ogen gezien dat het naar behoren werkte.

Ik ben inmiddels verhuist en constateer nog steeds de zelfde problemen.

Wat kan je je voorstellen van de problemen die ik waarneem:

De TV: Ik heb inmiddels ook een andere TV aangeschaft bij de kringloop winkel, daar had hij een haarscherp beeld.

Toen ik hem thuis aansloot kreeg ik dus ook weer de problemen.

Rondom de letters van de ondertiteling een korzelig witte doorzichte blokjes.

Bewegende beelden met een delay.

Wanneer ik het beeld vastzet(bevries) zie je rondom de mensen, gebouwen of wat dan ook op dat moment op beeld is ook de lichte doorzichte blockjes, ringetjes.

Het lijkt wel of het een watermerk heeft.

Bewegende beelden geven een sluier effect.

Is ook heel vermoeiend om naar te kijken.

Wanneer ik een zwart scherm heb (zappen naar een andere zender), zie ik verticale wit/grijze strepen.

Wanneer ik de PC uitzet worden de symptomen weliswaar minder maar zijn nog aanwezig.

De PC:

Identiek wat betreft het beeld.

10 Minuten tekst verwerking zorgt al voor een brandend gevoel.

Een DVD kijken resulteert in duizeligheid.

Ik begin sterk aan mijzelf te twijfelen of ik niet een of andere straling met me mee draag.

Ik sta op het punt weer een nieuwe PC te gaan kopen, maar stel dat ik dan nog steeds die problemen heb.

Ik heb alle electrische apparaten in de loop der tijd vervangen.

Ik hoop dat jullie misschien een antwoord hier op hebben.

Ik ben radeloos, gefrustreerd, boos, wanhopig, noem maar op.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.543

Re: Tv & pc monitor verstorend beeld

Mijn vraag is: Kan een mens beladen zijn met een elektrisch of magnetisch veld en daardoor de TV & PC kan storen?
Het antwoord is nee, dus dat is een zorg minder.

De overige observaties komen een beetje chaotisch over, maar ze lijken eigenlijk niet zo ernstig. Je schrijft dat je een ziek gevoel krijgt van langdurig beeldschermwerk thuis, maar kennelijk niet van beeldschermwerk elders, en ook niet van enige andere bezigheid. Dan is de oplossing om langdurig beeldschermwerk thuis te vermijden. Maak iedere dag een stevige wandeling, dat is nog gezond ook. Don't worry, be happy!

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Tv & pc monitor verstorend beeld

Daar kan nog aan toegevoegd worden dat dit forum niet bedoeld is om persoonlijke medische problemen te bespreken. WSF kan en wil deze verantwoordelijkheid niet dragen. Dit kan je op je gemak terug lezen in de bijsluiter van het medisch forum. Dit topic krijgt dan ook een slotje.
"Meep meep meep." Beaker

Gesloten