Springen naar inhoud

Kunstwetenschappen

• Log in om te kunnen reageren

wim600008149

wim600008149

• >250 berichten
  • 575 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 augustus 2005 - 11:20

Zou het niet interessant zijn om in het vak "Humane wetenschappen" een forum "Artistieke wetenschappen" op te richten, alwaar op een "kunstwetenschappelijk" niveau kan gebabbeld worden over alles wat maar enigszins met kunst en cultuur te maken heeft?

We hebben dan een forum voor heel wat maatschappelijke aspecten zoals beeldhouwkunst, architectuur, teken- en schilderkunst, muziek, dans, toneel, opera, film, poŽzie, literatuur, musea, concerten, voordrachten, exposities en andere culturele agenda's...

't is maar een idee...

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Math

Math

• >1k berichten
  • 1460 berichten
  • VIP

Geplaatst op 04 augustus 2005 - 11:24

't is maar een idee...

Idd, en ideeŽn moeten ten alle tijden gestimuleerd worden.
Maar de vraag is in hoeverre er vraag naar is. Een tijdje geleden hebben we een actie om fora verder op te delen in kleinere specifiekere fora teruggedraaid omdat dit toch niet echt liep zoals verwacht.

Hoe dan ook, er wordt vrij weinig (heel weinig volgens mij) gepost over kunst dus ik denk dat het niet een super-idee is.

Je kunt iig wel een thread openen en kijken hoe die loopt om het tegendeel te bewijzen, dan kan er eventueel later nog altijd anders besloten worden.
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

wim600008149

wim600008149

• >250 berichten
  • 575 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 augustus 2005 - 11:32

Hoe dan ook, er wordt vrij weinig (heel weinig volgens mij) gepost over kunst...

Ik zie dat ook. Ik ben ook wel de mening toegedaan dat, als het echt de moeite niet is, je dan beter geen nieuw forum gaat aanmaken. 't is gewoon, ik weet niet in hoeverre het bestaan van een kunstforum mensen zou stimuleren om iets te posten over kunst. Ik bedoel maar, voor mij persoonlijk zou het bestaan van zo'n forum alleen al voldende aanleiding zijn om iets te posten, want ik heb toch over zowat alles constant een vraag...

Maar ja, wie ben ik hť? :wink:

Je kunt iig wel een thread openen en kijken hoe die loopt...

Klopt uiteraard. We zullen daar es mee beginnen.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8246 berichten
  • VIP

Geplaatst op 04 augustus 2005 - 21:07

Ik zou verwachten dat mensen die ckv I en ckv II (ook KCV) hebben hier vooral baat bij zouden hebben. Echter dat past duidelijk in het huiswerk forum.
"Meep meep meep." Beaker

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures