Hulp of verklaring agressiviteit

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 1

Hulp of verklaring agressiviteit

Ik ben een jongen van 22 en heb altijd last gehad van agressiviteit als ik boos word of iets niet lukt.

Het probleem is dat ik dan alles kapot maak wat ik in me handen heb of krijg. Ik wilde b.v vroeger eens me brommer starten maan na een half uur rennen kwam ik er achter dat het startonderdeel gestolen was dus ik tilde de brommer tot aan 3 keer boven me hoofd en gooide dees telkens weg.

Ik heb ook wel eens ruzie gehad (wie niet) maar doordat ik zo agresief werd ging ik vechten als voorbeeld: ik kreeg ruzie met 13 man en nadat een vriend van mij werd geslagen heb ik 4 man in het ziekenhuis geslagen(waar ik niet trots op ben), ik weet hier niets tot weinig meer van en heb het van de politie gehoord. Ik ben zelf ook eens geslagen door 7 man, maar doordat ik zo agresief was voelde ik niets en ging heel duivels lachen( ook dit moest ik weer van een ander horen).

En dat vind ik zo raar dat als ik zo agresief ben of ben geweest, ik me zowat niets herrinner, en dat ik heel iemand anders word dan ik normaal ben.

Het word nadat ik het een tijdje aardig kon onderdrukken weer een heel stuk erger en voordat ik weer wat doms doe hoop ik zo wat informatie te krijgen dus als iemand hier iets over weet hoor ik het graag

alvast bedankt

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: Hulp of verklaring agressiviteit

Op de midelbare school had ik een vriend die dit ook had. Hij had ook wel eens mensen het zeikenhuis in geslagen, en herinnerde het zich dan niet.

Bij hem hebben ze toen onderzoek gedaan, ik weet niet wat voor dokter dat was, maar het probleem was dat er iets mis ging bij zijn adrenaline-afgifte.

Of daar medicijnen voor bestaan weet ik niet, van hem weet ik verder alleen dat hij verplicht op een vechtsport moest om zijn zelfbeheersing te trainen.

Als ik jou was zou ik eens langs je huisarts gaan, want dit is gewoon een bekende afwijking. En het is wel belangrijk voor jezelf en je omgeving dat er iets aan gedaan wordt.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Berichten: 119

Re: Hulp of verklaring agressiviteit

Zou inderdaad een bekende afwijking kunnen zijn, zoals Casanne al zei. Heb je er op bepaalde momenten meer last van dan op andere momenten of zit er geen lijn in je agressie - aanvallen (om het zo maar even te noemen) Een vriend van mij heeft last van woede - aanvallen en is daar voor onder behandeling geweest bij een psychiater, maar heel af en toe heeft hij er nu nog last van. Dus dat zou misschien ook een optie kunnen zijn.

Greetzz Angel

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Hulp of verklaring agressiviteit

Bij dat satanisch lachen moest ik meteen aan de film: The excorsist denken. gelukkig weten we nu wel beter.

Het is inderdaad het beste om naar je huisarts te gaan hierover.
"Meep meep meep." Beaker

Re: Hulp of verklaring agressiviteit

eej mensjes

ik ben ook iemand die snel agressief word

maar bij mij heeft heeft het vaak een reden wanneer ik hardrock ga luisteren of zo

ik heb een boksbal gekocht en dat helpt wel wanneer ik door het lint ga als het ware ga ik naar mijn kamer en sla net zo lang tot dat ik brak ben en dan is het klaar dus wat mijn tip is zoek iets op om je agressie in af te gooien en wat betreft : wanneer mensen je familie of vrienden pijn doen heb ik geen tips voor agressie want dan kan niets MIJ in elk geval stoppen

groet pascal

Reageer