Pluimdraagster Dido

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Pluimdraagster Dido

Zoals jullie in onze nieuwsbrief al konden lezen, steken we vandaag Dido een pluim op haar hoed. Dit is onze manier om gebruikers die ons positief opvallen te bedanken, en om de aandacht te vestigen op berichten van mensen met een onderbouwde mening, wetenschappelijk inzicht, stevige argumenten, vriendelijke discussie, ...


Afbeelding


Dido krijgt bij dezen, in navolging van Fred F. en Klazon, pluimpjes onder haar naam, zoals snel te zien zal zijn in o.a. de fora Psychologie & sociologie, Geneeskunde en Wetenschappelijk nieuws, waar zij op korte tijd een vaste waarde geworden is.


Namens het team: bedankt en gefeliciteerd!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.820

Re: Pluimdraagster Dido

Ik zie eigenlijk nu pas dit berichtje en wist helemaal niet dat de Pluim al toegekend was... :eusa_whistle:

Nogmaals van harte bedankt! ](*,)

Ik merk trouwens dat ik de nieuwsbrief van januari niet heb ontvangen... Ik duik dus best eens in m'n instellingen, denk ik... ;)


Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-

Gebruikersavatar
Berichten: 1.820

Re: Pluimdraagster Dido

Nog een klein vraagje trouwens... Ik zie dat dit berichtje al gepost is van 7 januari... maar ik merk nog geen pluimpjes onder mijn aap... Ik wil helemaal niet ongeduldig overkomen, alleen vraag ik me af ik iets mis of zo?


Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Pluimdraagster Dido

Misschien dat bananen een beter idee is :eusa_whistle:

In ieder geval, een dikke verdiende proficiat.
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Gebruikersavatar
Berichten: 1.820

Re: Pluimdraagster Dido

Misschien dat bananen een beter idee is ](*,)
Een goede suggestie! Dan zou trouwens meteen al verklaard zijn waarom die bananen er niet meer waren... :eusa_whistle:
In ieder geval, een dikke verdiende proficiat.
Dankjewel! ;)


Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Pluimdraagster Dido

Ik merk trouwens dat ik de nieuwsbrief van januari niet heb ontvangen...
Ik had 't elders ook al gezegd, maar hier ook maar even voor de zekerheid: het versturen van de nieuwsbrief aan 22.000 mensen duurt uren. Bovendien is er wat mis gegaan met het versturen, waardoor het allemaal nog een stuk is uitgelopen. Hij is nog bezig, maar dat gaat steeds in "batches". Het kan nog wel een dag duren voordat iedereen 'm heeft.


Nog een klein vraagje trouwens... Ik zie dat dit berichtje al gepost is van 7 januari... maar ik merk nog geen pluimpjes onder mijn aap... Ik wil helemaal niet ongeduldig overkomen, alleen vraag ik me af ik iets mis of zo?
We bereiden altijd veel voor met de nieuwsbrief. Dit onderwerp was dus ook al gemaakt (ergens achter de schermen) en is pas vanmiddag naar het "gewone" forumgedeelte verplaatst. Vandaar die datum. Maar je hebt helemaal gelijk wat betreft je pluimpjes, over enkele seconden heb je ze!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 1.820

Re: Pluimdraagster Dido

Ah... nu snap ik het... ](*,)

Ik kon maar niet begrijpen dat ik dit berichtje nog niet eerder had gezien. Ik loop me al de hele tijd af te vragen hoe ik het blijkbaar al een maand over het hoofd heb gezien.

Ik heb trouwens nog wel wat geduld hoor... :eusa_whistle:


Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-

Gebruikersavatar
Berichten: 121

Re: Pluimdraagster Dido

Gefeliciteerd! Appels zou ook kunnen. Het lijkt erop dat het aapje een appel (o.i.d.) aan het eten is, met een wat verheven, stoïcijnse uitdrukking op het gezicht, alsof het terloops even heeft bedacht dat e=mc2 toch niet helemaal klopt. @@@@@. :eusa_whistle:

Berichten: 369

Re: Pluimdraagster Dido

Gefeliciteerd Dido. Hartstikke verdiend die pluim!
Onzekerheid is de enige zekerheid die het leven te bieden heeft - leef daar naar!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.391

Re: Pluimdraagster Dido

Dido,


Even speciaal ingelogd.


Ik had dat berichtje van ypsilon niet opgemerkt, maar me al verscheidene malen afgevraagd op welke wijze of wanneer jij op de een of andere manier beloond zou worden voor je bijdragen.


Het is fijn dat dit nu gebeurd is.
  • Jij steekt veel energie in je uitgebreide posts.
  • Jij gebruikt een voor iedereen verstaanbare taal, of houdt hier minstens duidelijk rekening mee, niettegenstaande de soms moeilijke materie.
  • Jij bent warm in je benadering van mensen die jij graag helpt op een bescheiden manier.
  • Jouw argumenten zijn steeds goed onderbouwd.
De wijze waarop jij omgaat met deze dingen vertelt ook over jou.

Ik heb bewondering voor jou en hoe je met dergelijke dingen omgaat. Ik vind het prettig jouw berichten te lezen en vind ze zeer leerzaam.


Deze blijk van waardering heb je 10000 x verdiend.

 
Eric

Berichten: 369

Re: Pluimdraagster Dido

Ik ben het helemaal eens met E. Desart. Wat ik vooral heel fijn vind is je warme benadering en je begrijpelijke taal. Dat zal toch de geneeskundige achtergrond wel zijn :eusa_whistle:
Onzekerheid is de enige zekerheid die het leven te bieden heeft - leef daar naar!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.820

Re: Pluimdraagster Dido

Zieleleek, ik denk ook dat hij een appeltje aan het eten is... Bedankt voor de felicitaties!


Bartelomeus, dankjewel! :eusa_whistle:


E. Desaert, jouw woorden raken me, ik word er zelfs een beetje stil van... Ik doe m'n best, om wat te kunnen tippen aan dit forum van hoog niveau (een niveau waar jijzelf en de anderen ook aan mee werken, trouwens... ](*,) ). Bedankt!


Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-

Berichten: 369

Re: Pluimdraagster Dido

Ik doe m'n best, om wat te kunnen tippen aan dit forum van hoog niveau (een niveau waar jijzelf en de anderen ook aan mee werken, trouwens... :eusa_whistle: ). Bedankt!


Dat vind ik mooi gezegd. Een applausje voor iedereen!
Onzekerheid is de enige zekerheid die het leven te bieden heeft - leef daar naar!

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Pluimdraagster Dido

Van harte gefeliciteerd! Hoewel ik niet vaak vertoef in de fora waar jij vooral actief bent, heb ik begrepen dat je deze pluimpjes zeker verdient en daar twijfel ik niet aan. Hopelijk mogen er nog vele berichten volgen :eusa_whistle: .
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Pluimdraagster Dido

Zeker dubbel en dwars verdiend! Niet verlegen worden door alle complimenten, wees er trots op!
"Meep meep meep." Beaker

Reageer