Springen naar inhoud

Spetsnaz energiebooster?

• Log in om te kunnen reageren

clemp

clemp

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 09 januari 2010 - 17:17

Beste forumleden,

Ik zelf ben van russische afkomst en mijn vader zat in het leger,en die vertelde mij eens dat het russische spetznas en verdere uitbreiding heeft van het huidige drug "speed" , hierdoor zou je een topsnelheid van 50 km/h kunnen aanhouden , 3x je kracht kunnen krijgen deze is hellaas wel erg impactwerkend op het hart.

Dit werd overigens bevestigt door mijn broer nog altijd wonende te rusland , nu zou ik willen weten wat het juist is?Want mijn vader vertelde mij enkel dat het de nakomeling van speed is meer niet dus, ?

En mijn 2de vraag,

Is het in theorie mogelijk om je hele lichaam te verdoven?(Dus je lichaam te verdoven maar nog alles kunnen doen) ,dus eigelijk verlossen van de pijn?Is dit mogelijk in theorie of?

Groeten
David

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

jhnbk

jhnbk

• >5k berichten
  • 6905 berichten
  • VIP

Geplaatst op 09 januari 2010 - 22:07

Dit onderwerp past beter Geneeskunde en is daarom verplaatst.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Benm

Benm

• >5k berichten
  • 8805 berichten
  • VIP

Geplaatst op 10 januari 2010 - 15:37

Het lijkt me allemaal een indianenverhaal:

Het wereldrecord sprint ligt op ongeveer 10m/s (36 km/h) over een afstand van 100 of 200 meter, daarna wordt het langzamer. Ik kan me niet voorstellen dat je een 'normaal mens' met welke drug dan ook anderhalf keer harder laat rennen dan een recordsprinter, laat staan dat hij het zou volhouden over enige afstand of uberhaupt zou overleven :eusa_whistle:
Victory through technology

clemp

clemp

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 10 januari 2010 - 19:54

Het lijkt me allemaal een indianenverhaal:

Het wereldrecord sprint ligt op ongeveer 10m/s (36 km/h) over een afstand van 100 of 200 meter, daarna wordt het langzamer. Ik kan me niet voorstellen dat je een 'normaal mens' met welke drug dan ook anderhalf keer harder laat rennen dan een recordsprinter, laat staan dat hij het zou volhouden over enige afstand of uberhaupt zou overleven :eusa_whistle:

Indianenverhaal?
Zoals ik al zei het heeft een enorme impact op je hart dit kwam in de buitenwereld toen het op een video kwam dat een russiche militair op straat aan het rennen was achter een auto,toen ik dit zag (zag dit toen ik in rusland was in vakantie net alles rot gegoogled maar niet meer gevonden) , hierbij kwamen vragen op en het russiche leger verantwoorde dit met een nakomeling van speed in testfase meer weet ik er niet over,

Groeten
David

jhnbk

jhnbk

• >5k berichten
  • 6905 berichten
  • VIP

Geplaatst op 11 januari 2010 - 12:19

Gezien het feit dat de eerste vraag gebaseerd is op geruchten zonder enige vorm een bron, toetsbaar aan de geldende wetenschappelijke normen, vragen we jullie de discussie over het al dan niet bestaan niet te voeren.
We vragen jullie dan ook de discussie te beperken tot de tweede vraag uit de openingspost.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures