Springen naar inhoud

Infraroodstraling

• Log in om te kunnen reageren

Iris-

Iris-

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 10 januari 2010 - 22:08

Ik zoek even een uitleg voor mijn eindwerk.
Ik heb een klein stukje in mmijn eindwerk waar het over de invloed van infraroodstraling op de huid gaat.

In verschillende informatiebronnen kan je vinden dat infraroodstralen de schade, die UVA- en UVB-stralen aan de huid hebben toegebracht, zouden versterken. Maar lijk nergens te vinden waarom dit zo zou zijn?

Alvast bedankt

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44820 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 10 januari 2010 - 22:30

Ik vnid wel iets, maar houd me niet verantwoordelijk voor de inhoud, ik heb hier geen verstand van:

http://74.125.77.132.../...=nl&strip=1
http://lib.bioinfo.pl/pmid:19319494

Hautarzt. 2009 Apr ;60 (4):301-4 19319494 (P,S,G,E,B,D)
[IRA protection. Needs and possibilities]
[My paper] P Schroeder, J Krutmann
Institut für umweltmedizinische Forschung, Heinrich-Heine-Universität-Düsseldorf gGmbH, Auf'm Hennekamp 50, 40225 Düsseldorf. Peter.Schroeder@uni-duesseldorf.de