Als deelnemers niet reageren...

Reageer

Als deelnemers niet reageren...

Een vraagje, waarvan ik denk dat het meteen een afscheid inhoudt. Als deelnemers niet op je bijdragen reageren, is dat een subtiele aanwijzing dat je volstrekt ongepast en met veel te weinig kennis van zaken hier niets te zoeken hebt ? En/of is het een forum mores: vreemdelingen negeren.

Maakt me verder niet uit, maar zonder enige wisselwerking wordt een mens wat eenzaam.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Als deelnemers niet reageren...

Doel je ergens specifiek op? Negeren gebeurt meestal niet zomaar. Het gebeurt weleens dat een vraagstelling onduidelijk is en dat niemand er wat mee aan kan vangen, maar aangezien jij geen topics gestart bent, denk ik dat dit bij jou niet het geval is.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Als deelnemers niet reageren...

En het kan ook altijd zijn dat niemand weet wat zeggen omdat het helemaal juist is ofzo :eusa_whistle:

Re: Als deelnemers niet reageren...

Doel je ergens specifiek op? Negeren gebeurt meestal niet zomaar. Het gebeurt weleens dat een vraagstelling onduidelijk is en dat niemand er wat mee aan kan vangen, maar aangezien jij geen topics gestart bent, denk ik dat dit bij jou niet het geval is.
Dag Ger,

Nee heb niet de indruk dat het iets specifiek is, gewoon in het geheel geen aansluiting blijkbaar. Er wordt consequent niet gereageerd op geen enkele bijdrage (behalve door Ypsilon).

Goed weekeinde.

Groet,

Nick

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Als deelnemers niet reageren...

Er wordt consequent niet gereageerd op geen enkele bijdrage


Daar zal echt niets achtersteken hoor :lol: Kijk eens hoe vaak 'anusthesist' als laatste heeft gereageerd in het geneeskundeforum zonder reacties te krijgen :eusa_whistle:
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Re: Als deelnemers niet reageren...

... omdat het helemaal juist is ofzo :lol:
](*,) Die indruk had ik van jouw reacties, alleen daar wordt dan toch weer tegen/op ge(re)ageerd...

Als ik het toch niet weet, is het wel een meer prettige gedachte dan ](*,) :eusa_whistle:

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Als deelnemers niet reageren...

Kan het niet gewoon zijn dat jij wat snel bent t.o.v. de andere topicdeelnemers? Lang niet iedereen is meerdere keren per dag (of überhaupt dagelijks) aanwezig, dus soms duurt het even voordat er gereageerd wordt.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Re: Als deelnemers niet reageren...

Kan het niet gewoon zijn dat jij wat snel bent t.o.v. de andere topicdeelnemers? Lang niet iedereen is meerdere keren per dag (of überhaupt dagelijks) aanwezig, dus soms duurt het even voordat er gereageerd wordt.
De aantal bijdragen zijn bescheiden Ger, maar de laptop staat hier wel aan op mijn vrije dag inderdaad.

Ik blijf maar wat in de "rest and digest stand" :eusa_whistle: , zie wel wat er wel of niet gebeurd.

Dank voor het "goede gesprek" :lol: .

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Als deelnemers niet reageren...

Wel, omdat je het vraagt kan ik het net zo goed zeggen :eusa_whistle:

Ik persoonlijk liet het dikwijls na om te reageren op je berichten omdat je nogal dikwijls eindigt met iets als:
...en ik heb een vaag vermoeden dat ik geen idee heb wat ik hier schrijf.
:lol: Omdat ik van mezelf weet dat ik nogal snel kritisch kan antwoorden, denk ik dan van "Ik zal toch maar niet antwoorden, zeker..."

Maar als je hier niet van maakt, zal ik met gaarne en genoegen je theorieën de grond in boren ](*,)
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Re: Als deelnemers niet reageren...

317070 schreef:Wel, omdat je het vraagt kan ik het net zo goed zeggen :eusa_whistle:

Ik persoonlijk liet het dikwijls na om te reageren op je berichten omdat je nogal dikwijls eindigt met iets als:

](*,) Omdat ik van mezelf weet dat ik nogal snel kritisch kan antwoorden, denk ik dan van "Ik zal toch maar niet antwoorden, zeker..."

Maar als je hier niet van maakt, zal ik met gaarne en genoegen je theorieën de grond in boren ;)
](*,)

Je wordt van harte uitgenodigd om er "soep van te maken", met ballen.

Reageer