[inloggen]

Moderator: Miels

Reageer
Berichten: 4.502

[inloggen]

Sinds ongeveer een week moet ik weer eens volledig inloggen met gebruikersnaam en ww. terwijl ik steeds het "onthoud" vakje aantoets.


Ook in voorgaande tijden varieerde dat;mag ik dat storend noemen of is dat niet zo leuk?

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: [inloggen]

Tuurlijk mag je dat storend noemen. Echter dit is waarschijnlijk niet iets wat aan de forum software ligt (bij mij werkt 't prima in zowel chrome als in firefox). Mocht je je cache nog niet hebben geleegd, probeer dat dan eens.
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 4.502

Re: [inloggen]

Sorry,ik ben een deskundoloog op dit gebied,weet wel cache dat een bergplek is;bedoel je vuilnisbak of i.d.?


Intussen ontdekt,dat dit het tyd.geheugen betreft,dat dicht bij de processor ligt (ja,en toen?) en dat er files moeten worden verwijderd,welke?


Wat een spelletje,ik heb een CCleaner en gebruik die regelmatig en Windows heeft ook een vuilnis-ophaaldienst,die ik soms gebruik ! :eusa_whistle:

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: [inloggen]

Wouter bedoelt je browser-cache (heeft niets met je processor, prullenbak, of registry te maken). Probeer eerst eens een zgn. "hard refresh" (ctrl + F5), dan wordt de cache automatisch geleegd. De andere manier is, als je met Internet Explorer werkt: knopje "beveiliging" > "browsegeschiedenis verwijderen" en dan "gegevens van favoriete sites bijhouden" uitvinken, en "cookies" en "tijdelijke internetbestanden" aanvinken. En op verwijderen drukken. Als je met Firefox werkt: extra > recente geschiedenis wissen > "cookies" en "buffer" aanvinken.

Berichten: 300

Re: [inloggen]

Wat een spelletje,ik heb een CCleaner en gebruik die regelmatig en Windows heeft ook een vuilnis-ophaaldienst,die ik soms gebruik ! :eusa_whistle:
bij ccleaner het vakje "geschiedenis voor autoaanvullen" niet aanviken dat voorkomt in iedergeval dat je het alltijd opnieuw moet in vullen nadat je CCleaner hebt gebruikt

Berichten: 4.502

Re: [inloggen]

Ik vond bij CCleaner het aangevinkte vakje voor auto-aanvullen en haalde dat weg;bedankt voor deze en andere reacties.

Reageer