Volg wetenschapsforum via twitter

Reageer
Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Volg wetenschapsforum via twitter

Onlangs hebben we voor Wetenschapsforum een account op Twitter in het leven geroepen. Mocht je niet weten wat dat is, zie dan bijvoorbeeld deze pagina.


We zijn van plan om geïnteresseerden op deze manier op de hoogte te houden van diverse dingen die ons voor en/of achter de schermen van Wetenschapsforum bezig houden. De komende tijd moet het exacte gebruik zich ongetwijfeld wat uitkristalliseren, maar we hebben vertrouwen in een interessant resultaat.


Volg Wetenschapsforum op Twitter Afbeelding


Mocht je suggesties hebben over het soort berichten dat je leuk lijkt om te lezen: we zijn altijd geïnteresseerd in ideeën!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 61

Re: Volg wetenschapsforum via twitter

Is facebook niet beter of hebben jullie dat reeds?


Wat ik persoonlijk leuk lijkt om te lezen:

Over nieuwe uitvindingen en hun maatschappelijke gevolgen.

Over problemen en gevaren (we face) op onze planeet met meer informatie en uitleg met duidelijkheid.


En voordat ik vergeet, grote dank voor deze twitter initiatief, ik hoop het zal een succes zijn.
Dit is een nederlandstalig forum derhalve verwachten we ook van onze gebruikers dat ze de nederlandse taal vaardig zijn.

Berichten: 771

Re: Volg wetenschapsforum via twitter

Persoonlijk gaat mijn voorkeur ook uit naar facebook...


Ik denk dat puur forumnieuws niet zo heel veel zal zijn.

Misschien uitvindingen en ontdekkingen inderdaad, maar dan zou ik toch liefst alleen de belangrijkste zien, en niet zoals in wetenschappelijk nieuws soms.

(dingen die we eigenlijk al een hele tijd wisten)


Of misschien eens wijzen op interessante topics op het forum, beetje zoals in de nieuwsbrief

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Volg wetenschapsforum via twitter

Is facebook niet beter of hebben jullie dat reeds?
Ik heb de indruk dat er in Nederland relatief weinig gebruik wordt gemaakt van Facebook; Hyvesis hier veel populairder. Maar ik zal ook eens de mogelijkheden van Facebook onder de loep nemen.


Overigens zou het 1 het ander niet uitsluiten: mensen zijn natuurlijk vrij om Wetenschapsforum wel of niet te volgen met Twitter. Ieder wat wils, zou ik zeggen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Volg wetenschapsforum via twitter

Ehm, de wetenschapsforum-hyves is er al lang hoor: http://wetenschapsforum.hyves.nl

En ik zit niet eens op hyves :eusa_whistle:
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Reageer