Molshopen

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 3.330

Molshopen

Naast het verwijderen van de aarde uit de gangen. Waarvoor kunnen molshopen ook nog dienen?
Volgens mijn verstand kan er niets bestaan en toch bestaat dit alles?

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Molshopen

Wat heeft dit met thermodynamica te maken?
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 3.330

Re: Molshopen

Wat heeft dit met thermodynamica te maken?


Voor mij mag je dit ook onder algemene natuurkunde plaatsen.
Volgens mijn verstand kan er niets bestaan en toch bestaat dit alles?

Gebruikersavatar
Berichten: 3.751

Re: Molshopen

Het dient de emotionele toestand van de mol, die voldoening heeft over een productieve dag. Je begrijpt vermoed ik wel dat ik dit naar het café verplaats, misschien komt het terug indien de natuurkundige context wordt verduidelijkt.

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Molshopen

Naast het verwijderen van de aarde uit de gangen. Waarvoor kunnen molshopen ook nog dienen?
Mollen moeten ook ademen.
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Gebruikersavatar
Berichten: 3.330

Re: Molshopen

Mollen moeten ook ademen.


Ik denk dat dit al voldoende de natuurkundige context weergeeft. Naar mijn gevoel heeft eendavid een grote fout gemaakt door dit te verplaatsen naar het café. Ik hoop toch wel dat hij ooit gehoord heeft van Bernoulli?
Volgens mijn verstand kan er niets bestaan en toch bestaat dit alles?

Gebruikersavatar
Berichten: 3.751

Re: Molshopen

Als je het per se op de persoon wil spelen: waarschijnlijk heb ik daar meer ervaring mee dan jij. Maar dat doet er verder niet toe. Het is perfect duidelijk dat jij natuurkundige overwegingen achter de vraag maakt waarvan jij denkt dat het leuk is dat wij deze raden. Zo'n spelletje kunnen we wat mij betreft in het café spelen, indien er alsnog een duidelijke fysicavraag opborrelt komt het topic wel op zijn pootjes terecht. Verdere communicatie daarover in feedback of via pb aub.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.330

Re: Molshopen

Als je het per se op de persoon wil spelen: waarschijnlijk heb ik daar meer ervaring mee dan jij. Maar dat doet er verder niet toe. Het is perfect duidelijk dat jij natuurkundige overwegingen achter de vraag maakt waarvan jij denkt dat het leuk is dat wij deze raden. Zo'n spelletje kunnen we wat mij betreft in het café spelen, indien er alsnog een duidelijke fysicavraag opborrelt komt het topic wel op zijn pootjes terecht. Verdere communicatie daarover in feedback of via pb aub.


Ik speel niet. Het gaat over een zuivere fysische vraag. Moest ik daarmee afkomen in mijn stamcafé dan heb ik een paar doden op mijn geweten. Een vraag die beter in een café past zou kunnen zijn: Waarom moet een moderator altijd gelijk hebben?
Volgens mijn verstand kan er niets bestaan en toch bestaat dit alles?

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Molshopen

Waarom moet een moderator altijd gelijk hebben?
Omdat er toch iemand moet zijn om een beetje de zin van de onzin te scheiden.

Als je ergens een thermodynamische achtergrond van molshopen meent te zien, kom dan met je ideeën dienaangaande in plaats van met minstens schijnbaar wezensvreemde in raadselen gehulde opmerkingen af te komen.

Dus, wat is de relatie tussen Bernoulli en diens werk, en molshopen?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 3.330

Re: Molshopen

Jan van de Velde schreef:Omdat er toch iemand moet zijn om een beetje de zin van de onzin te scheiden.

Als je ergens een thermodynamische achtergrond van molshopen meent te zien, kom dan met je ideeën dienaangaande in plaats van met minstens schijnbaar wezensvreemde in raadselen gehulde opmerkingen af te komen.

Dus, wat is de relatie tussen Bernoulli en diens werk, en molshopen?
Bij thermodynamica staat ook nog stromingsleer.
Volgens mijn verstand kan er niets bestaan en toch bestaat dit alles?

Gebruikersavatar
Berichten: 10.561

Re: Molshopen

Je bent kennelijk niet van plan om met 1 helder bericht de bedoeling van je topic en het precieze onderwerp van de discussie kenbaar te maken. Zoiets is in elk forum ongewenst, niet alleen in de vakfora, maar ook in het café. We hebben je nu reeds een aantal keer om een specificatie gevraagd. Aangezien die uitblijft rest ons niets anders dan het topic te sluiten.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Gesloten