Ik heb gedoneerd!

Moderator: Miels

Reageer
Lorentziaan
Berichten: 11

Ik heb gedoneerd!

Ik heb vanochtend wat geld gedonneerd :eusa_whistle: wanneer kijg ik de donatie tekentjes in mijn naam?


Meerdere mensen zouden moeten doneren, zeker als je actief hulp zoekt op dit forum ](*,) , de mensen die jou hulp aanbieden, doen het voor de lol en gratis! maar de site moet wel onderhouden worden en dat kost veel tijd ](*,) dat was mijn motivatie om te doneren.


Dankjewel voor de hulp tot nu toe.!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Ik heb gedoneerd!

Je donatie is ontvangen, hartelijk dank daarvoor!


Ik heb echter ook wat minder goed nieuws: als je via de knop "Doneren" een bedrag doneert resulteert dat niet in het zogenaamde Lorentziaanschap. En pas dan krijg je de icoontjes naast je naam waar je het over hebt.


Vanwege dit misverstand heb ik zojuist de tekst aangepast op de pagina waar je op terecht komt als je op "Wat is dit?" onder de knop "Doneren" klikt, om dit uit te leggen. Zeker omdat dit niet volkomen duidelijk was beschreven zullen we hier wel een mouw aan passen: voor een donatie van 15 euro ben je normaal gesproken voor een jaar Lorentziaan. We zullen deze periode evenredig aan je donatie aanpassen.


Nogmaals dank!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer