Springen naar inhoud

(forum voor) aankondigen symposia

• Log in om te kunnen reageren

tegnes

tegnes

• >25 berichten
  • 35 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 31 januari 2010 - 14:31

Bijeenkomsten zijn er (ongeveer) 1x per jaar. Als er een nieuwe bijeenkomst nadert kondigen we dat zeker aan, zowel op de site als in de nieuwsbrief.

Het zou misschien ook leuk zijn om naast bijeenkomsten ook symposia te organiseren of een forum te starten waar aankomende (interresante wetenschappelijke) symposia worden aangekondigd.
Wetenschap is een opeenvolging van mislukkingen waarbij je iets nieuws ontdekt.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Korot

Korot

• >250 berichten
  • 419 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 31 januari 2010 - 20:00

Mwa, een forum is volgens mij teveel van het goede. Misschien een topic in het Café, of gewoon dat er per symposium een topic geplaatst wordt in het Café. Of, als het bij een vakgebied hoort, dan zeker ook in dat vakforum.

Groet,
Korot
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!
http://www.wetenscha...hp?showforum=59

tegnes

tegnes

• >25 berichten
  • 35 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 01 februari 2010 - 10:57

Mwa, een forum is volgens mij teveel van het goede. Misschien een topic in het Café, of gewoon dat er per symposium een topic geplaatst wordt in het Café. Of, als het bij een vakgebied hoort, dan zeker ook in dat vakforum.

Groet,
Korot

Daar ben ik het absoluut niet mee eens, er worden heel veel symposia al georganiseerd die zeker de moeite waard zijn om naar toe te gaan zoal de paradiso symbosia en de anatomische les in het concertgebouw te amsterdam. En die daarom best een eigen forum mogen hebben onder het kopje algemeen zodat het lekker opvalt.

Ik ben benieuwd wat andere mensen hier van vinden, want de mening van twee mensen is natuurlijk niet representatief.
Wetenschap is een opeenvolging van mislukkingen waarbij je iets nieuws ontdekt.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 01 februari 2010 - 11:15

Even afgesplitst, heeft weinig meer met gebruikersniveaus en -rechten te maken. :eusa_whistle:

Dit soort aankondigingen kun je overigens kwijt op de kalender. Na goedkeuring door het beheer (om spam te voorkomen) wordt het dan zichtbaar voor iedereen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 01 februari 2010 - 11:17

Dat wilde ik ook net laten weten.

Aankondigingen die op de kalender zijn geplaatst verschijnen overigens onderaan op de homepage.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

317070

317070

• >5k berichten
  • 5567 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 01 februari 2010 - 16:00

Hmmm, het is wel nauwelijks zichtbaar. Ik las het pas toen je er me net op wees. Hoe je er iets op plaatst heb ik ook nog niet uitgedokterd. Is dat dan ook een plaats om lezingen zoals deze te melden? :eusa_whistle:
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet
And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign
-Alanis Morisette-

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8252 berichten
  • VIP

Geplaatst op 01 februari 2010 - 16:28

Rechts onder kan je een 'nieuwe gebeurtenis' toevoegen.
"Meep meep meep." Beaker

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures