Aankoop gsm

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 83

Aankoop gsm

hallo,

ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe gsm

kostprijs liefst zo laag mogelijk

ik heb niks van prulletjes nodig

bellen, sms en agenda(met herinneringen enzo)

nu heb ik een nokia 1650 en doet wat hij moet doen, maar kan enkel 10 herinneringen opslaan

ik wil een gsm, merk is me eender die alle verjaardagen, herinneringen en dergelijke kan opslaan, moet niets meer zijn eigenlijk

als er al zo'n topic bestaat, mijn excuses maar op het werk heb ik niet zoveel tijd om grondig te zoeken

mvg brecht

Berichten: 382

Re: Aankoop gsm

Ik heb niet zo veel verstand van mobielen, maar koop een mobiel met sd uitbreidbaar. Een klein kaartje waar je extra geheugen bij krijgt dan kun je verdere herrineringen daarop opslaan. Als je nokia-gebruiker bent, zal ik daar sowieso bij blijven, voor de gebruikersgemak en omdat het in zijn algemeen gewoon niet zoveel frutsels en nutteloze dingen erbij heeft!

Misschien zit hier wel wat bij dat onder jouw intresse valt: http://www.gsmpointer.nl/products/nokia.html?

Met vriendelijke groet,

Niek
Ik ben een kind van 13, dus als er dingen niet kloppen wilt u ze corrigeren. Bij voorbaat dank. Ik kom hier enkel om mijn kennis te verrijken en te delen met anderen.

Berichten: 83

Re: Aankoop gsm

interesant site

nu heb ik voorlopig een hp navigator op het oog 2de hands voor maar 50 €, die kan wel teveel maar voor die prijs

eerst zien hiervoor, dan mss terug naar nokia als deze nie meer aankoopbaar is

mvg en bedankt :eusa_whistle:

Reageer