Holocaust ontkenning; strafbaar houden of niet?

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 4

Holocaust ontkenning; strafbaar houden of niet?

Beste leden,

Voor mij is het een tijdje geleden dat ik hier actief was. Inmiddels ben ik bezig met een scriptie onderzoek voor mijn Bachelor 3 waarin ik ongeveer wil meten waarom mensen het ontkennen van de Holocaust toelaatbaar of ontoelaatbaar vinden. Ik dacht, weet je wat, begin de discussie ook nog even in het cafe gedeeltje van het Wetenschapsforum (omdat ik hier voornamelijk knappe koppen vind :eusa_whistle: ) en poneer meteen even mijn bescheiden vragenlijst (kost je 3 minuten). De meeste van jullie hebben hier hopelijk wel begrip voor, ik heb namelijk geen onderzoeksbudget of wat dan ook om op professionele manier aan respondenten te komen. Daarbij ben ik ook in het algemeen gewoon benieuwd wat men hier gemiddeld denkt over een dergelijk controversieel item.

(ik hoop dat het hier geplaatst mag worden, huiswerk is het niet echt, meer een discussie met een empirisch gewin voor mij zelf) Dank u zeer en brand los

https://spreadsheets0.google.com/viewform?f...GX1FCNHBBLUE6MA

Berichten: 4

Re: Holocaust ontkenning; strafbaar houden of niet?

Nog steeds opzoek naar respondenten en critici! :eusa_whistle:

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Holocaust ontkenning; strafbaar houden of niet?

Ik heb het ingevuld voor je :eusa_whistle:
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Berichten: 369

Re: Holocaust ontkenning; strafbaar houden of niet?

Ik ook. Ik heb overigens bij Allochtone Relschoppertjes moeten hard aangepakt worden ingevuld dat ik het noch eens, noch oneens ben omdat ik vind dat dit voor alle relschoppertjes zo moet zijn en ik de nadruk op de allochtone afkomst hierbij niet gepast vind!

Mag ik overigens vragen voor welke opleiding dit is? Psychologie?

Succes ermee in ieder geval!
Onzekerheid is de enige zekerheid die het leven te bieden heeft - leef daar naar!

Berichten: 47

Re: Holocaust ontkenning; strafbaar houden of niet?

Ook ingevuld,

Heb altijd gezegd dat iets in twijfel mag getrokken worden , maar dat niks vergeten mag worden.

Die Allochtonen maakt mij ook niet veel uit . een misdadiger, zwart,blank,geel, kabouter,.... all the same.

Berichten: 4.502

Re: Holocaust ontkenning; strafbaar houden of niet?

De vragen hadden wel door de club van Wilders of Pasteurs gesteld kunnen zijn;ik gaf wel antwoord!

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Holocaust ontkenning; strafbaar houden of niet?

(ik hoop dat het hier geplaatst mag worden, huiswerk is het niet echt, meer een discussie met een empirisch gewin voor mij zelf) Dank u zeer en brand los


Dat mag, zie onze enquetecode
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Reageer