Springen naar inhoud

[folding] automatisch opstarten lukt niet

• Log in om te kunnen reageren

Rexxar

Rexxar

• >100 berichten
  • 134 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 maart 2010 - 21:08

Ik heb onlangs mijn computer geformatteerd en daarbij moest ik ook F@H opnieuw installeren. Nu is dit de nieuwste versie maar ik kan nergens vinden hoe ik dit automatisch laat opstarten als ik mijn computer aanzet. Iemand een idee?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

317070

317070

• >5k berichten
  • 5567 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 03 maart 2010 - 22:32

Ik heb onlangs mijn computer geformatteerd en daarbij moest ik ook F@H opnieuw installeren. Nu is dit de nieuwste versie maar ik kan nergens vinden hoe ik dit automatisch laat opstarten als ik mijn computer aanzet. Iemand een idee?

Een snelkoppeling maken, en die plaatsen in het mapje opstarten in het start menu. In het Engels noemt het mapje Startup.
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet
And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign
-Alanis Morisette-

Yoste

Yoste

• >250 berichten
  • 422 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 maart 2010 - 22:59

Er zijn volgens mij 2 mogelijkheden:
Ofwel plaats je een snelkoppeling naar de Folding@Home.exe in de map 'Startup' van je computer. Hangt af van OS tot OS waar die map zich bevindt op je computer.
Ofwel download je de Console versie van FAH (ik veronderstel dat je de standaard client gebruikt?), deze kun je dan configureren zodat hij als service start. Best is dat je even kijkt naar de Guide op Folding@Home.

Edit: 317070 was me te vlug af :eusa_whistle:

Veranderd door Yoste, 03 maart 2010 - 23:00

Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Rexxar

Rexxar

• >100 berichten
  • 134 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 maart 2010 - 16:51

ok, dat heb ik geprobeerd. Ik zal zo even mn pc opnieuw opstarten en kijken of het werkt. Zoniet, dan ben ik hier nog niet klaar ](*,)

EDIT>>>>>>>>>>>>>>>

Gelukt ;)
bedankt :eusa_whistle:

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures