Seks op afstand binnen handbereik

Moderator: Astro

Reageer
Berichten: 2.504

Seks op afstand binnen handbereik

http://www.kennislink.nl/publicaties/seks-...ischer-dan-ooit


Halverwege de jaren 90 had het publiek internet. Niet veel later had het publiek seks over het internet. Waar het begon met tekstuele avontuurtjes in chatrooms zijn we nu bij e-penissen en teledildo’s aangeland. Maar dankzij virtuele realiteit is de toekomst nog veel spannender…
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Berichten: 202

Re: Seks op afstand binnen handbereik

:eusa_whistle:

Berichten: 382

Re: Seks op afstand binnen handbereik

Niet alleen zien, horen en "voelen" zijn een belangrijk onderdeel tijden seks. Maar ook ruiken speelt een belangrijke rol. (Tenminste dat heb ik eens gelezen in de quest, ik spreek natuurlijk niet uit eigen ervaring.)


Anyway: Wel safe!
Ik ben een kind van 13, dus als er dingen niet kloppen wilt u ze corrigeren. Bij voorbaat dank. Ik kom hier enkel om mijn kennis te verrijken en te delen met anderen.

Reageer