tv show tempel 1

Moderators: Michel Uphoff, jkien

Reageer
Berichten: 91

tv show tempel 1

vandaag om 21:00 discovery ?

volgens het reclame blok

veel plezier :shock:

Berichten: 270

Re: tv show tempel 1

Dit had je misschien beter hier kunnen postsen:

http://wetenschapsforum.nl/invision/index....p?showtopic=809

Re: tv show tempel 1

Misschien heel dom, maar wat moet ik hiermee, waar gaat het over, wat is het, waarom moet ik er naar kijken???

Ik wordt achtergelaten met een deprimerende verwarring. :shock: :wink: .

Vertel eens wat over dit programma. (nu het topic toch geopend is.)

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: tv show tempel 1

Zucht ik zal eens niet uitgelogd worden. Ergens zit er een cookie fout. Dat was ik dus, die achter gelaten werd met een deprimerende onzekerheid.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Berichten: 270

Re: tv show tempel 1

Hm, inderdaad. Topicstarter: Vertel wat over het programma aangezien wij te lui zijn om de TVgids te pakken, naar gister te bladeren en te kijken :shock: Althans, ik wel ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: tv show tempel 1

Temple 1, was dat geen meteoriet waar ze zo een ruimtesonde hebben laten op neerstorten ? Ik kan ook missen hoor :shock:

Berichten: 270

Re: tv show tempel 1

Temple 1, was dat geen meteoriet waar ze zo een ruimtesonde hebben laten op neerstorten ? Ik kan ook missen hoor   :shock:
Nu je het zegt:

http://deepimpact.jpl.nasa.gov/science/tempel1.html

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: tv show tempel 1

Khad deze post al gelezen toen hij net geopend was, en nu kwamen men hersenen er plots op dat dat zo een meteoriet was :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: tv show tempel 1

Hm, inderdaad. Topicstarter: Vertel wat over het programma aangezien wij te lui zijn om de TVgids te pakken, naar gister te bladeren en te kijken :shock: Althans, ik wel ;)


Je bent niet alleen hoor.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Reageer