massa

Moderator: ArcherBarry

Reageer

massa

dag iedereen ik ben 21 weeg 67 kg en ben 174 lang ik ben redelijk gespierd maar ik wil meer massa op bouwen , aangezien ik niet zo'n grote eter ben zoek ik een goed voedings supllement , zou mij advies willen geven ? alvast bedankt

Gebruikersavatar
Berichten: 2.116

Re: massa

Er zij geen voedingssupplementen waar je dik van wordt, daarvoor zal je meer moeten eten.

Maar wat is je probleem, je hebt een prima gewicht in relatie tot je lengte!
β-Damascenon en maneschijn

Gebruikersavatar
Berichten: 193

Re: massa

Maar wat is je probleem, je hebt een prima gewicht in relatie tot je lengte!
Inderdaad... ik ben zelf 1.88 m en weeg "slechts" 65 kg...

Waar zou je die extra massa voor nodig hebben?
Weet wat je zegt... Maar zeg niet alles wat je weet

Gebruikersavatar
Berichten: 2.097

Re: massa

Ik eet momenteel 's avonds een kom cornflakes (zonder melk) in mijn bed. Dan oefen ik nog wat mijn spieren, door deze samen te trekken. Ik doe dit nu al een maand elke avond, en mijn benen zijn al een stuk dikker geworden, en in een maand al ongeveer 1,5 kilo bijgekomen.

Ik had gelezen dat je proteïne-rijk en koolhydraten-rijk eten moet eten. Ik heb dus voor cornflakes gekozen!

Ik zou ook nog wel andere tips willen lezen.

Ik ben namelijk 16, 63 kg en 1.85 m lang. Ik heb een paar jaar sterk in de lengte gegroeid en wil dus de natuur een handje bij steken om ook in de breedte te groeien :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: massa

Sport je?

Dit kan bijzonder helpen.. zeker gezien de bijgeleverde kantine :shock:
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Gebruikersavatar
Berichten: 193

Re: massa

Mrtn schreef:Sport je?

Dit kan bijzonder helpen.. zeker gezien de bijgeleverde kantine :shock:
Dit hoeft niet altijd te helpen :wink: Ik sport namelijk ook redelijk veel en eet daardoor ook heel veel maar toch word ik geen gram zwaarder... maar dit zal per persoon verschillend zijn...
Weet wat je zegt... Maar zeg niet alles wat je weet

Re: massa

bedankt voor jullie reacties :shock:

Reageer